اپل رویدادی را در 30 اکتبر (8 آبان) برگزار می‌کند

چهارشنبه 3 آبان 1402 - 11:56
اپل رویدادی را در 30 اکتبر (8 آبان) برگزار می‌کند
این اولین آی‌مک است که اپل در سال‌های اخیر راه‌اندازی کرده است.

اپل در 30 اکتبر(8 آبان)  رویدادی را برای معرفی محصول برگزار می‌کند، زمانی که انتظار می‌رود اطلاعات مربوط به خط تولید مک خود را اعلام کند.

این اعلام پس از آن منتشر شد که مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک آی مک 24 اینچی جدید است. اپل از سال 2021 به‌روزرسانی آی‌مک 24 اینچی را به‌روزرسانی نکرده است، یعنی زمانی که دسکتاپ همه‌این‌یک خود را تغییر رنگی داده و تراشه M1 خود را تغییر داد. Gurman در ماه مارس در مورد توسعه iMac 24 اینچی جدید گزارش داد و سپس نوشت که iMac جدید در "مرحله توسعه پیشرفته" قرار دارد و بیشتر نشان می دهد که می تواند در این رویداد رونمایی شود. با این حال، گزارش اخیر او همچنین نشان می دهد که مک بوک پرو ممکن است به روز شود.

اپل اعلام نمی کند که چه محصولاتی را قبل از رویدادهای معرفی خود معرفی می کند. با این حال، این شرکت به طور تاریخی محصولات جدید مک را در این زمان از سال عرضه کرده است. برای مثال، در نوامبر 2020، تراشه M1 خود را برای مک، اولین پردازنده داخلی این شرکت، معرفی کرد. همچنین یک مک مینی را در اکتبر 2018 راه اندازی کرد. دعوت نامه برای رویداد 30 اکتبر سرنخ های زیادی ارائه نمی دهد، اما شامل شعار "سریع ترسناک" است که احتمالاً به پردازنده های سری M آن اشاره می کند. همچنین، صفحه رویداد در سایت اپل دارای لوگوی اپل است که به نماد MacOS Finder تبدیل می شود.این رویداد همچنین درست قبل از فراخوان درآمد سه ماهه بعدی اپل در 2 نوامبر برگزار می شود.

سال شلوغی برای معرفی محصولات اپل بود. علاوه بر انتشار به‌روزرسانی‌های سالانه برای محصولات اصلی مانند آیفون و مک، اپل همچنین از هدست مورد انتظار Vision Pro خود در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود در ماه ژوئن رونمایی کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد