قبل از سری 9 درگیر سری Apple Watch X نشوید

دوشنبه 6 شهریور 1402 - 09:42
قبل از سری 9 درگیر سری  Apple Watch X  نشوید
اپل واچ سری 9 پتانسیل این را دارد که به‌روزرسانی قابل‌توجهی با گزارش‌هایی از عمر باتری بهتر باشد، اما شایعات مربوط به مدل 2024 توجه را به خود جلب کرده است.

برای دارندگان سری اپل واچ می تواند سخت باشد که بدانند چه زمانی زمان مناسبی برای سرمایه گذاری روی یک مدل ارتقا یافته است.

سال به سال، اپل پیشرفت‌های کوچکی را در خط تولید سری انجام می‌دهد - و مدل‌های قدیمی‌تر در طول سال‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند.اما از آنجایی که اپل قرار است تا چند هفته دیگر از اپل واچ سری 9 رونمایی کند، دومین حدس و نگرانی در مورد پشیمانی خریدار با سر و صدای زیادی در مورد آنچه که اپل ممکن است برای سال 2024 و دهمین سالگرد تولید مچ خود روی آن کار کند، تقویت شده است.

همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، ویژگی سرفصل X ("ده") می تواند نوعی نظارت بر فشار خون باشد. اما ممکن است به عنوان ابزاری که می‌تواند جایگزین اندازه‌گیری سنتی از کاف باشد.در قسمت این هفته One More Thing، شایعات و ویژگی های گزارش شده برای هر دو ساعت سری 9 و سری X را فاش می کنم.طبق گزارش بلومبرگ، سری 9 دارای پردازنده بهبود یافته ای است که می تواند به افزایش عمر باتری کمک کند، و شایعاتی وجود دارد که رنگ صورتی جدید می تواند در سری اپل واچ باشد. (طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی یک مانیتور قند خون برای اپل واچ آینده است، اما انتظار نمی رود هنوز آماده شود.)

.

در مورد هجوم سری X، این گزارش به تغییرات احتمالی در طراحی اشاره می‌کند: بدنه نازک‌تر، نمایشگر microLED جدید برای صفحه‌نمایش و باندهایی که می‌توانند به‌صورت متفاوت، احتمالاً با آهن‌ربا، متصل شوند. همچنین انتظار می‌رود که دارای سنسوری برای نظارت بر فشار باشد. این قابلیتی است که بلومبرگ گزارش داد که اپل سال هاست روی آن کار می کند و آزمایش آن چالش برانگیز است. برای درک پیشرفت فعلی نظارت بر فشار خون مچ دست، می‌توانیم به نحوه برخورد شرکت‌های دیگر با این فناوری نگاه کنیم.

گلکسی واچ 5 سامسونگ می تواند فشار خون را در خارج از ایالات متحده ردیابی کند، اما ابتدا باید آن را با یک کاف فشارسنج واقعی کالیبره کنید.

Omron HeartGuide که در سال 2018 عرضه شد، یک ساعت هوشمند است که با یک کاف باد شونده که روی مچ فشار می‌آورد، اندازه‌گیری واقعی را به دست می‌آورد. این مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده دریافت کرده است، اما قیمت آن 500 دلار است. اسکات استین راهنمای قلب Omron را بررسی کرد و دریافت که اندازه گیری هایی را ارائه می دهد که با قرائت های پزشکش مطابقت دارد. او گفت که پایش فشار خون می تواند مرز بزرگ بعدی برای فناوری پوشیدنی باشد، "اما در شکل فعلی آن، هنوز برای همه نخواهد بود.

Valencell در CES 2023 یک دستگاه اندازه گیری فشار خون مبتنی بر انگشت را معرفی کرد. این دستگاه پالس اکسیمتری قابل حمل بسیار سبک به نظر می رسد و استین آن را در CES با استفاده از شکل وسط خود برای بررسی نقطه فشار خون در طبقه نمایشگاه نمایش داد.

این فناوری هنوز برای درست شدن بسیار دشوار است، بنابراین نمی توان گفت که این فناوری تا چه حد می تواند در اپل واچ 2024 ظاهر شود. من نفس شما را برای چیزی که می تواند جایگزین مراجعه به پزشک از اپل واچ شود حبس نمی کنم. اما وقتی به من می گویید که سری 9 می تواند پردازنده بهتری برای کاهش عمر باتری بیشتر داشته باشد؟ اکنون این یک ویژگی است که مردم می توانند اکنون در مورد آن هیجان زده شوند.

اما از آنجایی که هیچ چیز رسمی نیست، باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل در ماه آینده از چه چیزی رونمایی خواهد کرد. اپل هنوز هیچ سرنخی ارائه نکرده است، اما به طور گسترده انتظار می رود که در همان روزی که اپل آیفون 15 را معرفی می کند.

سری 9 را ببینیم و کارشناسان به 12 سپتامبر به عنوان روزی که ممکن است رخ دهد اشاره می کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد