رونمایی اپل واچ سری 9

سه شنبه 21 شهریور 1402 - 20:56
رونمایی اپل واچ سری 9
اپل واچ سری 9 با ژست دو ضربه ای جدید، عملکرد سریع تر معرفی شد

ساعت هوشمند جدید اپل در رویداد سالانه معرفی محصول این شرکت ظاهر می شود.

اپل به تازگی اپل واچ سری 9 را معرفی کرد که عملکرد سریع‌تر، پردازش سیری روی دستگاه و ابزار جدیدی برای تعامل با ساعت از طریق حرکتی به نام Double Tap را به ارمغان می‌آورد. این تغییرات باید تعامل با ساعت را سریع‌تر و آنی‌تر احساس کند و همچنان موضوعی است که اپل با به‌روزرسانی WatchOS 10 خود در ماه ژوئن معرفی کرد.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های جدید Double Tap است. کافی است انگشت اشاره و انگشت شست خود را دو بار به هم بزنید و می توانید کارهایی مانند پاسخ دادن به تماس را انجام دهید. ایده پشت ژست جدید این است که استفاده از ساعت را بدون نیاز به استفاده از دست دیگر آسان‌تر کند.

از آنجایی که اپل واچ سری 9 می تواند داده ها را روی خود دستگاه پردازش کند، سیری باید سریعتر عمل کند زیرا نیازی به ارسال درخواست به فضای ابری ندارد. اما مهم‌تر از آن، می‌توانید از سیری سؤالات مرتبط با سلامتی بپرسید، مانند اینکه شب گذشته چقدر خوابیده‌اید. با توجه به محبوبیت اپل واچ به عنوان ردیاب سلامت و تناسب اندام، این امر به ویژه مهم است.همچنین ادغام های جدیدی بین اپل واچ و هوم پاد وجود دارد که امکان مشاهده پخش رسانه در دستگاه شما را در بالای ویجت های Smart Stack ساعت فراهم می کند.بر اساس گزارش شرکت تحقیقات بازار کانترپوینت، اپل با 22 درصد فروش در سه ماهه دوم سال 2023 در بازار جهانی ساعت های هوشمند پیشتاز است. در طول سه سال گذشته، اپل مدل‌های جدیدی را در کنار ساعت هوشمند اصلی خود عرضه کرده است تا بتواند مخاطبان جدیدی مانند دوندگان مشتاق و کسانی که با بودجه کمتری خرید می‌کنند، جذب کند.

به عنوان مثال، در سال 2022، اپل واچ اولترا را معرفی کرد، یک ساعت رده بالا با ویژگی های اضافی برای علاقه مندان به فضای باز. همچنین اولین ساعت هوشمند ارزان‌تر خود را در سال 2020 با نام Apple Watch SE عرضه کرد و نسخه جدیدی از آن دستگاه را در سال 2022 منتشر کرد.

اما اپل واچ پرچمدار در سال های اخیر تغییرات چشمگیری را به جز اضافه شدن سنسور دما در سال 2022 و صفحه نمایش بزرگتر در سال 2021 مشاهده نکرده است. شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی تعمیر اساسی تر ساعت خود در سال 2024 است. به گزارش بلومبرگ، دهمین سالگرد ساخت دستگاه، که می‌توان آن را Apple Watch X نامید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد