بهترین مچبند مخصوص تناسب اندام برای سال 2023

چهارشنبه 26 مهر 1402 - 10:45
بهترین مچبند مخصوص تناسب اندام برای سال 2023
یکی از این مچبندهای تناسب اندام را امتحان کنید تا به شما در رسیدن به اهداف ورزشی خود کمک کند.

مچبندهای تناسب اندام مملو از ویژگی‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا با اهداف گام، ورزش و حرکت همراه باشید، چه Fitbit، اپل یا Garmin. آنها همچنین می توانند الگوهای خواب شما را ردیابی کنند و حتی برخی به شما اطلاع می دهند که چه زمانی باید یک روز استراحت کنید. بنابراین اگر به دنبال بهترین ردیاب تناسب اندام 2023 هستید، ادامه دهید.

ده ها گزینه اختصاصی مچبندهای تناسب اندام برای انتخاب وجود دارد که به شکل مچ بند، کفی کفش با ویژگی های ردیابی فعالیت و ساعت های هوشمند ارائه می شوند. ما مچبندهای مورد علاقه خود را بر اساس قیمت، شکل و عملکرد گردآوری کرده‌ایم. هر یک از آنها به یک برنامه تلفن همراه برای ردیابی پیشرفت شما نیاز دارند و برخی به شما امکان می دهند اعلان های تلفن را روی مچ دست خود مشاهده کنید.

مچبند تناسب اندام برای حفظ انگیزه شما عالی است، اما به یاد داشته باشید که حتی پیشرفته ترین مچبند فعالیت هم این کار را برای شما انجام نمی دهد. با این حال، صرف نظر از اهداف سلامتی و تناسب اندام شما، هر یک از ردیاب های فعالیت در اینجا به شما کمک می کند تا به اوج عملکرد برسید. ما این لیست بهترین ردیاب های تناسب اندام را به صورت دوره ای آزمایش و به روز خواهیم کرد.

اگر به دنبال ویژگی‌های هوشمند بیشتر و بینش‌های پیشرفته تناسب اندام هستید، حتماً فهرست بهترین ساعت‌های هوشمند سال 2023 را با توصیه‌هایی برای برترین پوشیدنی‌های گارمین، اپل واچ، سامسونگ گلکسی واچ و پلار بررسی کنید. در مقایسه با یک ساعت هوشمند، اگر می‌خواهید کمتر از 200 دلار هزینه کنید و به ویژگی‌هایی مانند اتصال LTE، دستیارهای مجازی یا برنامه‌های شخص ثالث اهمیتی نمی‌دهید، معمولاً مچبند تناسب اندام بهترین انتخاب است.

Fitbit Charge 6

Charge 6 بهترین فیت بیتی است که در حال حاضر می توانید دریافت کنید. با ویژگی های عالی سلامتی و تناسب اندام از جمله برنامه نوار قلب (ECG یا EKG) و ردیابی خواب عالی، اکنون به تجهیزات باشگاه و برنامه های تناسب اندام متصل می شود تا بتوانید داده های ضربان قلب خود را در طول تمرین مشاهده کنید. Charge 6 همچنین برای پیمایش گام به گام روی مچ دست شما به Google Maps متصل می شود و با سایر برنامه های Google مانند YouTube Music و Google Wallet ادغام نزدیک تری دارد.

Charge 6 دارای GPS داخلی است تا بتوانید تمرینات در فضای باز را بدون تلفن همراه خود به همراه حسگر اکسیژن خون ردیابی کنید. امتیاز آمادگی روزانه همچنین می تواند به شما بگوید که آیا بدن شما آماده تمرین است یا باید یک روز استراحت داشته باشید. اما بسیاری از مفیدترین ویژگی‌های Fitbit، مانند این امتیاز، تنها به عنوان بخشی از سرویس Premium ماهانه 10 دلاری Fitbit در دسترس هستند. بدون اشتراک Premium، همچنان می‌توانید از Charge 6 برای ردیابی تناسب اندام و سلامتی استفاده کنید، این فقط عمیق‌ترین معیارها و روندها را در طول زمان به شما ارائه نمی‌دهد. باتری باید حداقل چهار تا پنج روز کامل برای شما کار کند و با آیفون و اندروید سازگار است.

Fitbit Inspire 3

اگر به دنبال یک بند تناسب اندام با احتیاط، مقرون به صرفه و دارای باتری بادوام هستید، Fitbit Inspire 3 را در نظر بگیرید. گزینه های پرداخت GPS داخلی یا موبایل را در Charge 6 دریافت نخواهید کرد، اما سلامتی دارد. و ملزومات ردیابی تناسب اندام، از جمله پایش ضربان قلب، تشخیص خودکار تمرین و تجزیه و تحلیل دقیق خواب.باتری می تواند تا 10 روز دوام بیاورد، بنابراین نیازی به شارژ آن به اندازه سایر Fitbit ها نخواهید داشت. اما مراقب باشید که صفحه نمایش کوچک است، بنابراین خواندن آن نسبت به سایر ردیاب ها و ساعت های هوشمند دشوارتر است.

Xiaomi Mi Band 7

Mi Band 7 با قیمت حدود 50 دلار بهترین مچبند تناسب اندام در این لیست است. دارای صفحه نمایش لمسی رنگی بزرگ AMOLED، ضربان قلب 24/7 و ردیابی خواب است. عمر باتری نیز عالی است، با حدود شش روز استفاده قبل از نیاز به شارژ. نقطه ضعف اصلی این است که ردیابی ضربان قلب برای تمرینات شدید معمولاً ناقص است و برخی از ویژگی‌ها مانند پرداخت‌های بدون تماس در ایالات متحده در دسترس نیستند. نسخه جدیدتری از این مدل به نام Mi Band 8 وجود دارد که هنوز به طور کامل آن را بررسی نکرده ایم.

Apple Watch SE

برخلاف برخی دیگر از دستگاه های موجود در این لیست، اپل واچ سری 9 یک ساعت هوشمند واقعی است. دارای سنسور دما، اکسیژن خون و ECG است و در اندازه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شود. همچنین می‌توانید یک مدل تلفن همراه یا LTE را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد بدون تلفن از مچ دست خود تماس بگیرید و به پیام‌ها پاسخ دهید، اگرچه هزینه اضافی دارد. ابزارهای جامعی برای دوندگان و دوچرخه سواران در سری 9 وجود دارد که به شما نگاهی عمیق به معیارهای دویدن می دهد. با WatchOS 10 همچنین می توانید لوازم جانبی دوچرخه سواری بلوتوث مانند پدال های برق را به ساعت متصل کنید.

سری 9 همچنین دارای تراشه S9 است که ژست Double Tap را فعال می کند، بنابراین می توانید انگشت شست و سبابه خود را به هم نزدیک کنید تا زمانی که نمی توانید با دست دیگر به ساعت برسید، ساعت را کنترل کنید. عمر باتری با استفاده معمولی 18 ساعت طول می کشد، بنابراین برخلاف بسیاری از ردیاب های تناسب اندام دیگر در این لیست، باید هر روز این ساعت را شارژ کنید.

Apple Watch SE

سری 9 ممکن است کمی پیچیده تر باشد، اما اپل واچ 249 دلاری SE همه چیزهایی را که در یک ردیاب تناسب اندام با ویژگی های اضافه شده ساعت هوشمند نیاز دارید، دارد. هر دو ساعت از انواع حالت‌های ورزشی، ردیابی خواب، پایش ضربان قلب، توانایی تشخیص ریتم نامنظم قلب و اعلان‌های تناسب قلبی یکسان استفاده می‌کنند. همچنین یک برنامه جدید Compass بازطراحی شده برای جلوگیری از گم شدن شما در اجرای بعدی وجود دارد. به‌روزرسانی نرم‌افزار بعدی اپل که WatchOS 10 نام دارد، ویژگی‌های اضافی را به ارمغان می‌آورد که احتمالاً دوچرخه‌سواران و کوهنوردان از آن‌ها استقبال خواهند کرد. Apple Watch SE همچنین با ده ها برنامه تناسب اندام مانند Strava، Nike Training Club و Fitness Plus خود اپل سازگار است. این دستگاه فاقد توانایی سری 9 برای گرفتن نوار قلب، اندازه گیری دمای مچ دست و نظارت بر اکسیژن خون است. اما برای کسانی که فقط به انگیزه بیشتری برای بستن حلقه های فعالیت خود نیاز دارند، اپل واچ SE چیزهای زیادی برای ارائه با قیمت پایین تر از سری 9 دارد.

بازخوردها
    مچبند
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد