بهترین گوشی تاشو 2023

سه شنبه 14 شهریور 1402 - 09:19
بهترین گوشی تاشو 2023
گلکسی زد فلیپ 5 در حال حاضر بهترین انتخاب است، اما چند انتخاب دیگر نیز وجود دارد.

سامسونگ، موتورولا و اوپو همگی در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا گوشی‌های تاشو را احیا کنند و این دستگاه‌ها در سال 2023 گامی رو به جلو برداشتند. گلکسی زد فلیپ 5 و موتورولا ریزر پلاس صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود داشتند و در حالت بسته مفیدتر می‌شوند. . Find N3 Flip اخیراً معرفی شده Oppo دارای یک دوربین اضافی در میان سایر پیشرفت‌ها است.اگرچه گران‌تر و معمولاً شکننده‌تر از تلفن‌های معمولی است، تلفن‌های تاشو مزایایی را ارائه می‌کنند که نمی‌توانید با دستگاه‌های معمولی به دست آورید. آنها راحت‌تر در جیب شما قرار می‌گیرند و در صورت بسته شدن با یک دست قابل کنترل‌تر هستند. همچنین می‌توانید با تا کردن آن‌ها تا نیمه آن‌ها را نگه دارید، که امکان گرفتن عکس یا مشاهده صفحه را بدون نیاز به نگه داشتن دستگاه فراهم می‌کند. آنها همچنین دارای طراحی متمایز هستند که آنها را از سایر تلفن های هوشمند متمایز می کند.با این حال، اگر به این عوامل اهمیتی نمی دهید، باید یکی از دستگاه های ارزان تر و غیرقابل تاشو فهرست شده در بهترین راهنمای تلفن های ما را در نظر بگیرید. اگر قصد خرید یک گوشی تاشو در سال 2023 را دارید، در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد. ما این لیست را همزمان با آزمایش تلفن های تاشو جدید، مانند Motorola Razr 2023 و Oppo Find N Flip 3 به روز خواهیم کرد.

بهترین تلفن تاشو برای اکثر مردم چیست؟
گلکسی زد فلیپ 5 برترین گوشی تاشو برای سال 2023 است. این تماس نزدیک بین گوشی تاشو جدید سامسونگ و موتورولا ریزر پلاس با قیمت مشابه بود. اما طراحی سامسونگ محکم‌تر به نظر می‌رسد، دوربین عکس‌های رنگارنگ‌تری می‌گیرد و این شرکت به‌روزرسانی‌های نسخه اندروید را برای مدت زمان طولانی‌تری در مقایسه با موتورولا ارائه می‌کند و آن را به انتخاب مورد علاقه ما تبدیل می‌کند. سامسونگ همچنین سابقه ارائه ویژگی‌های جدید را در طول زمان از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار One UI خود در گوشی‌های خود دارد که به آن مزیت دیگری می‌دهد.

بهترین گوشی های تاشو 2023

Samsung Galaxy Z Flip 5


بهترین گوشی تاشو
گلکسی زد فلیپ 5 بزرگ‌ترین جهشی است که گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سال‌های اخیر دیده است. سامسونگ به میزان قابل توجهی اندازه صفحه پوشش واقع در قسمت بیرونی دستگاه را افزایش داده است، به این معنی که می توانید بدون باز کردن گوشی، مسیرها را جستجو کنید، عکس بگیرید و پیام ارسال کنید. این، همراه با عمر باتری جامد و طراحی محکم Z Flip است که آن را به یک انتخاب برتر تبدیل می کند.Z Flip 5 ممکن است تلفن تاشو مورد علاقه ما باشد، اما هنوز هم معایبی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. همه برنامه ها مانند موتورولا ریزر پلاس به صورت بومی روی صفحه جلو کار نمی کنند. بررسی Galaxy Z Flip 5 ما را بخوانید.

طرفداران:استفاده از صفحه نمایش کاور بزرگ سرگرم کننده است ، لولای جدید هنگام بسته شدن شکاف را از بین می برد ، عمر باتری جامد ، فضای ذخیره سازی بیشتر در مدل پایه
معایب:

گران
همه برنامه ها به صورت بومی روی صفحه جلد کار نمی کنند
برنامه ها از صفحه اصلی به صفحه جلد منتقل نمی شوند
حداقل به روز رسانی دوربین

موتورولا ریزر پلاس


بهترین تلفن تاشو جمع و جور
Motorola Razr Plus در سال 2023 سطح یک گوشی تاشو را افزایش داد. صفحه نمایش پوششی 3.6 اینچی آن به شما امکان می دهد تقریباً از هر برنامه ای بدون باز کردن تلفن استفاده کنید، به علاوه عمر باتری به اندازه کافی طولانی است که شما را در یک روز شلوغ سپری کند. همچنین نازک‌تر از گلکسی زد فلیپ 5 است که می‌تواند آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی که قابلیت حمل در گوشی را در اولویت قرار می‌دهند تبدیل کند.در حالی که من گلکسی زد فلیپ 5 را به‌عنوان بهترین گوشی تاشو به طور کلی توصیه می‌کنم، اگر طراحی نازک‌تری را ترجیح می‌دهید و می‌خواهید از برنامه‌های بیشتری در صفحه جلویی گوشی بدون سر و صدای زیاد استفاده کنید، ریزر پلاس ارزش آن را دارد. Razr Plus در طول آزمایش من شکننده‌تر از Z Flip 5 بود، اما مطمئناً نازک‌تر است و برای کسانی که بیش از هر چیز به جمع و جور بودن اهمیت می‌دهند، آن را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند. بررسی موتورولا ریزر پلاس ما را بخوانید.

طرفداران:

صفحه نمایش بزرگ و کاربردی ، چین به سختی قابل مشاهده است ، طراحی نازک ، عمر باتری خوب ، ویژگی های سرگرم کننده عکاسی مانند پیش نمایش عکس
معایب:

به اندازه سامسونگ آپدیت اندروید نیست
Flex View محدود به نظر می رسد
صفحه جلویی لکه های اثر انگشت را به راحتی جمع آوری می کند
1000 دلار هنوز گران است

Oppo Find N2 Flip


بهترین گوشی تاشو با صفحه نمایش عمودی
ویژگی برجسته Oppo Find N2 Flip صفحه نمایش بیرونی عمودی آن است که با 3.26 اینچ آن را از Galaxy Z Flip 4 یا Moto Razr متمایز می کند. برای برخی، این جهت گیری ممکن است هنگام پیمایش یا بررسی اعلان ها طبیعی تر به نظر برسد زیرا با صفحه اصلی داخلی مطابقت دارد.آن را باز کنید و صفحه نمایش 6.8 اینچی آن روشن و واضح است، با حداقل چین و چروک که در استفاده روزمره به طور کلی محجوب است. دوربین های دوگانه پشتی عملکرد خوبی دارند و پردازنده Mediatek گوشی به اندازه کافی برای هر یک از نیازهای روزانه شما قدرتمند است.این یک گوشی تاشو محکم و یک رقیب بزرگ برای Galaxy Z Flip 5 و Motorola Razr Plus است. اما قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، به خاطر داشته باشید که این گوشی در ایالات متحده موجود نیست. این گوشی را می توان در چین، اروپا و بریتانیا خریداری کرد، اما برنامه ای برای عرضه آن در ایالات متحده وجود ندارد.اگر در یکی از این مناطق زندگی می کنید، ارزش آن را دارد که برای Find N3 Flip منتظر بمانید. اوپو به تازگی Find N3 Flip را در چین عرضه کرده است و قصد دارد به زودی آن را به بازارهای جهانی عرضه کند. اگر Find N3 Flip ما را به اندازه Find N2 Flip تحت تأثیر قرار می دهد، پس از آزمایش آن را به این لیست اضافه می کنیم. در همین حال، Oppo Find N2 را مطالعه کنید.

طرفداران:

صفحه پوشش عمودی بزرگ برای پیمایش آسان ، چین زیاد قابل توجه نیست ، دوربین خوب
معایب:

در ایالات متحده موجود نیست
مقاوم در برابر آب نیست
صفحه نمایش پوششی در مقایسه با Galaxy Z Flip 5 و Razr Plus محدود است

چگونه یک گوشی جدید بخریم

بدانید که بیشتر به چه چیزی اهمیت می دهید: آیا اندازه صفحه نمایش است؟ کیفیت دوربین؟ عمر باتری؟ این به محدود کردن انتخاب های شما کمک می کند. اگر به یک گوشی تاشو علاقه دارید، طراحی و اندازه صفحه نمایش باید برای شما مهمتر از کیفیت دوربین باشد.ویژگی های پرچمداران سال گذشته همیشه به گوشی های میان رده امسال می رسد. شما می توانید یک گوشی عالی داشته باشید که تقریباً هر کاری را که یک گوشی درجه یک می تواند با کسری از قیمت انجام دهد، انجام می دهد. پیکسل 7 پرو گوگل دارای دوربین بزرگنمایی عالی است، اما پیکسل 7 پایه اکثر مشخصات کلیدی یکسانی دارد و قیمت مناسب تری دارد. اما اگر می‌خواهید چند دلار پس انداز کنید، نباید به فکر یک تلفن تاشو باشید. دستگاه‌هایی مانند گلکسی زد فلیپ 5 و موتورولا ریزر پلاس مانند گوشی‌های پریمیوم گران‌قیمت قیمت دارند، اگرچه موتورولا قصد دارد امسال یک Razr ارزان‌تر عرضه کند.تلفن های سال گذشته: آنها نیز اغلب می توانند بسیار عالی باشند. منتظر عرضه امسال باشید تا گوشی سال گذشته را با قیمت کمتری دریافت کنید، زمانی که فروشگاه‌ها و شرکت‌های مخابراتی ممکن است در تلاش باشند موجودی موجود خود را تخلیه کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که با مراجعه به مدل‌های سال گذشته، از صفحه‌های پوششی جادار موجود در Galaxy Z Flip 5 و Razr Plus غافل خواهید شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد