بهترین موبایل زیر 300 دلار(15.000.000 تومن): تلفن های 5G با قیمت های اولیه

شنبه 8 مهر 1402 - 08:55
بهترین موبایل زیر 300 دلار(15.000.000 تومن): تلفن های 5G با قیمت های اولیه
بهترین موبایل زیر(15.000.000 تومن)

بهترین گوشی زیر 300 دلار (15.000.000 تومن) چیست؟
بهترین تلفنی که می‌توانید با قیمت کمتر از 300 دلار(15.000.000 تومن) بخرید، اگر Google Pixel 6A در فروش نباشد، OnePlus Nord N30 5G است. شارژ 50 واتی این گوشی واقعا سریع است و قادر است باتری آن را از 0% به 100% در 45 دقیقه شارژ کند. این گوشی دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش بزرگ 6.72 اینچی با وضوح 1080p با نرخ رفرش 120 هرتز است. تراشه Qualcomm Snapdragon 695 این گوشی به اندازه کافی توانایی اجرای اکثر برنامه ها را دارد. با این حال، اگرچه این گوشی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود، عکس‌هایی که می‌گیرد مناسب هستند اما به دور از چشم‌گیر بودن هستند. این نکته اخیر دلیل بزرگی برای وسوسه‌انگیز بودن Pixel 6A در هنگام تخفیف است، زیرا تراشه Tensor و پردازش عکس آن باعث می‌شود دوربین 12.2 مگاپیکسلی آن عکس‌هایی واضح و پر از جزئیات بگیرد.اما اگر OnePlus Nord N30 5G در نهایت همان چیزی است که با بودجه شما مطابقت دارد، یکی از غنی ترین گزینه هایی است که می توانید با قیمت کمتر از 300 دلار (15.000.000 تومن) دریافت کنید.

OnePlus Nord N30 5G

OnePlus Nord N30 5G دارای ویژگی‌های زیادی برای پول است، اما سرعت شارژ 50 واتی آن برای این محدوده قیمتی برجسته است. این گوشی می تواند از 0% تا 100% در 45 دقیقه شارژ شود و اکثر گوشی های دیگر که 300 دلار یا کمتر قیمت دارند به 90 دقیقه تا دو ساعت برای انجام همین کار نیاز دارند. صفحه نمایش بزرگ 6.72 اینچی 1080p آن که با نرخ تازه سازی 120 هرتز کار می کند همچنین باعث می شود برنامه ها، بازی ها، وب سایت ها و پخش ویدیو به راحتی متحرک شوند.

با این حال، شایان ذکر است که دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی - علیرغم اینکه یک عدد مگاپیکسلی حیرت‌انگیز در یک گوشی است - عکس‌هایی می‌گیرد که فقط کمی بهتر از چیزی هستند که من معمولاً از تلفن‌های با این رنج قیمت می‌بینم. این بدان معناست که می‌تواند عکس‌های خوب و پر از جزئیات را در محیط‌های بیرونی با نور زیاد بگیرد. با این حال، عکس‌هایی که در تنظیمات تیره‌تر گرفته می‌شوند، برای N30 مشکل ساز هستند، زیرا عکس‌های داخل ساختمان کاملاً تار یا تمیز به نظر می‌رسند.این گوشی همچنین تنها یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای اندروید 14 به همراه سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند - که یک جدول زمانی متوسط برای این محدوده قیمت است، اما هنوز به‌طور ناامیدکننده‌ای کوتاه است.در حالی که OnePlus با رقابت سختی از Google Pixel 6A روبرو است - به خصوص زمانی که Pixel به 299 دلار تخفیف داده می شود عملکردهای زیادی نسبت به قیمت خود دارد.

Moto G Power 5G (2023)

Moto G Power 5G در حال حاضر ارزان‌ترین تلفنی است که من از آن اطلاع دارم و دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. این فضای زیادی دارد و برای افرادی که فیلم‌ها و موسیقی‌های زیادی دانلود می‌کنند بسیار مناسب است و زمانی که اتصال اینترنتی ثابتی ندارید از آن لذت ببرند. صفحه نمایش 6.5 اینچی 1080p این گوشی نیز با نرخ تازه سازی 120 هرتز کار می کند و باعث می شود فیلم ها، برنامه ها، وب سایت ها و بازی ها بسیار زیبا به نظر برسند.

اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آن را با کارت microSD بیشتر گسترش دهید. و مانند بسیاری از گوشی‌های بین 200 تا 300 دلار، Power 5G دارای جک هدفون است.در حالی که موتورولا Power 5G را با قیمتی که دارد یک دستگاه رسانه ای می کند، از نظر دوربین هایش کاهش می یابد. مانند بسیاری از تلفن های موجود در این محدوده قیمت، برای عکاسی در فضای باز خوب است اما در دریافت جزئیات در محیط های کم نور بسیار بد است.

TCL Stylus 5G

بررسی TCL Stylus 5G 258 دلاری سال گذشته برای من سفری بود. از نظر مشخصات، چیزهای زیادی دارد که من از آنها لذت بردم. تنظیمات TCL NxtVision HDR گوشی هنگام بازی کردن، رنگ‌های پیشرفته‌تری را ارائه می‌کرد، TCL حداقل تغییرات را در اندروید 12 ایجاد کرد و من به‌ویژه از قلم مغناطیسی که به طور ایمن در اسلات خود روی تلفن قرار می‌گیرد لذت بردم.با این حال، دلیل بزرگی که چرا بررسی من چهار ماه طول کشید، مشکلات نرم افزاری تکراری است که توصیه کردن گوشی را سخت می کند. من هنگام استفاده از تلفن و مشکلات اتصال بلوتوث، راه اندازی مجدد مکرر را تجربه کردم، که مورد آخر در نهایت از طریق به روز رسانی نرم افزار برطرف شد. این تلفن همچنین به طور کامل روی T-Mobile قفل شده است، بنابراین نمی توان از آن در اپراتورهای دیگر استفاده کرد و پر از برنامه های T-Mobile است که حذف آنها چالش برانگیز است.با این حال، اگر حتماً باید یک قلم داشته باشید و بودجه شما کمتر از 300 دلار است، این یکی از انتخاب های کلی بهتر است. اما مراقب مشکلات نرم افزاری باشید و به یاد داشته باشید که گوشی تنها یک به روز رسانی نرم افزاری بزرگ به همراه دو سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند.

Light Phone 2

لایت فون 2 نوع بسیار متفاوتی از گوشی است. این برای افرادی است که به دنبال رهایی از جریان دائمی اعلان‌ها هستند، اما همچنان می‌خواهند تلفنی زیبا داشته باشند. اما با وجود عملکرد تا حدودی محدود، این گوشی همچنان ۲۹۹ دلار قیمت دارد.Light Phone 2 از پیام های متنی، تماس های تلفنی، پخش موسیقی، پادکست ها، قابلیت هات اسپات موبایل و پشتیبانی محدود GPS برای مسیرها در صفحه نمایش جوهر E پشتیبانی می کند. دوربین، مرورگر وب، دسترسی به ایمیل یا سایر برنامه‌های رایج مانند برنامه‌های اخبار یا پیام‌رسانی ندارد.همکار من جسیکا فیرو با Light Phone 2 زندگی را امتحان کرد و از اینکه چگونه تلفن به او کمک کرد تمرکز بیشتری روی دنیای اطراف خود داشته باشد لذت برد. با این حال، او دریافت که سرعت پایین‌تر ارسال پیامک در نمایشگر E Ink برای تطبیق با آن چالش‌برانگیز است، و نمی‌توانست به طور کامل تغییر را انجام دهد، زیرا برای کار او به درجاتی از دسترسی به رسانه‌های اجتماعی نیاز دارد تا در روندها بماند.فقدان بسیاری از ویژگی‌های مدرن، نکته اصلی Light Phone 2 است. این دستگاهی برای افرادی است که عمداً فقط می‌خواهند ارتباطات ضروری را روی صفحه‌ای که بیشتر شبیه صفحه‌نمایش Kindle است تا صفحه‌ای که در دستگاه Samsung Galaxy پیدا می‌کنید، داشته باشند.لایت فون 2 مطمئناً برای همه مناسب نیست، اما می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند گوشی‌شان کمتر کار کند، ارزش آن را داشته باشد. طرفداران تلفن‌های معمولی باید تعداد تلفن‌های ویژه و تلفن‌های فلیپ را که هنوز هم وجود دارند، در نظر بگیرند – که اغلب با قرارداد اپراتور رایگان هستند یا با قیمت کمتر از 100 دلار در دسترس هستند.

Google's Pixel 6A

مسلماً با قرار دادن این گوشی در لیست تقلب می‌کنم، اما Pixel 6A گوگل اخیراً به 299 دلار تخفیف داده شده است و زمانی که در محدوده تلفن‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرد، توصیه آسانی است.Pixel 6A با قیمت 349 دلاری سال گذشته برنده جایزه منتخب ویراستاران ما شد. Lisa Eadicicco از CNET در بررسی خود، این گوشی را به خاطر دوربین عالی، ویژگی‌های منحصر به فرد پیکسل مانند Magic Eraser، طراحی رنگارنگ و یکی از اولین گوشی‌هایی که به‌روزرسانی‌های جدید اندروید را دریافت می‌کند، تحسین کرد.اگرچه گوگل از آن زمان پیکسل 7A 499 دلاری را منتشر کرده است، پیکسل 6A هنوز دو سال دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری و چهار سال دیگر به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند. این بدان معناست که به دریافت ویژگی‌ها و پشتیبانی جدید اندروید از Google ادامه خواهد داد، و جدول زمانی باقی‌مانده هنوز بیشتر از چیزی است که در گوشی‌های جدید ۲۰۲۳ با قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار مشاهده خواهید کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد