بهترین هدفون های بی سیم 2023

چهارشنبه 5 مهر 1402 - 11:36
بهترین هدفون های بی سیم 2023
ما بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار را آزمایش کرده ایم. بهترین هدفون‌های بی‌سیم از اپل، بیتس، بوز، سامسونگ و غیره بررسی شده است.

بحث‌های زیادی پیرامون این سوال وجود دارد و نام بردن از یک مدل به‌عنوان بهترین هدفون بی‌سیم در کل سخت است. اما تعدادی از مدل‌ها کمی از بقیه بسته‌ها متمایز هستند، به همین دلیل است که ما جایزه معتبر را به آنها اهدا کرده‌ایم. از سال 2022، اینها عبارتند از Bose QuietComfort Earbuds 2 و Apple AirPods Pro 2. همچنین، نسل بعدی Sony WF-1000XM5 اخیراً وارد بازار شده است و نامزد قوی برای دریافت این جایزه است (سلف آن WF-1000XM4 موفق به دریافت جایزه ویرایشگران شد. جایزه انتخاب همراه با Beats Fit Pro). این هدفون‌ها نه تنها قابلیت‌های بسیار عالی برای خفه‌کردن صدای محیط، بلکه تناسب راحت، صدای بسیار خوب و عملکرد تماس صوتی قوی را ارائه می‌دهند. اینها عوامل کلیدی هستند که من هنگام تعیین اینکه کدام محصولات در این لیست قرار می گیرند، ارزیابی می کنم. قیمت گذاری نیز برای انتخاب های ارزش در نظر گرفته می شود.من تمام هدفون‌های این فهرست را به‌طور کامل بررسی کرده‌ام یا آزمایش‌های عملی انجام داده‌ام، که مرتباً با جدیدترین هدفون‌های برتر به‌روزرسانی می‌شود. در حالی که این لیستی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی است که در حال حاضر موجود است، چیزی که واقعاً در مورد آن صحبت می‌کنیم، جوانه‌های بی‌سیم واقعی هستند که هیچ سیمی بین جوانه‌ها ندارند و واقعاً بی‌سیم هستند. برخی از آنها مجهز به نوک گوش هستند، در حالی که برخی دیگر مانند ایرپادهای استاندارد (اکنون در نسل سوم خود هستند)، طراحی باز و بدون نوک دارند که برای افرادی که دوست ندارند نوک گوش در گوششان گیر کند و می‌خواهند اجازه دهند برخی از آن‌ها اجازه دهند بهتر است. صدا از دنیای بیرون در بیشتر موارد، تنها هدفون‌های «عایق صدا» با نوک گوش سیلیکونی یا فوم، قابلیت حذف نویز فعال - یا همان طور که Bose و Google می‌گویند، «حذف نویز» (با L دو برابر) را ارائه می‌دهند.

Sony WF-1000

هنگامی که هدفون های WF-1000XM4 سونی در سال 2021 عرضه شد، ما به آن ها جایزه CNET Editors's انتخاب کردیم. و در حالی که آنها عالی هستند، ما چند قیچی داشتیم -- آنها در یک طرف بزرگ هستند و برای گوش های خاص مناسب نیستند. واضح است که سونی هنگام طراحی نسل بعدی هدفون‌های حذف نویز پرچم‌دار WF-1000XM5، این نگرانی‌ها را جدی گرفت. XM5 ها نه تنها کوچکتر هستند، بلکه عملکرد بهتری را نیز در سراسر صفحه ارائه می دهند، با حذف نویز، صدا و تماس صوتی بهتر. آیا XM5 ها کامل هستند؟ نه کاملا. و با 300 دلار -- 20 دلار بیشتر از مدل قبلی خود -- آنها نیز گران هستند. اما به طور کلی آنها واقعاً چشمگیر هستند - به راحتی در میان هدفون های بسیار برتر بازار.

Apple AirPods Pro 2

اپل نه تنها USB-C را با اتصال لایتنینگ در مدل‌های جدید آیفون 15 خود جایگزین کرد، بلکه با AirPods Pro (نسل دوم) تغییر کرد. AirPods Pro 2 جدید با MagSafe (USB-C) تقریباً مشابه مدل قبلی لایتنینگ خود است و همان صدای عالی، حذف نویز و عملکرد تماس صوتی را ارائه می دهد. با این حال، آنها برخی ارتقاهای کوچک دیگر، از جمله مقاومت اضافی در برابر گرد و غبار و یک معماری آکوستیک جدید را ارائه می‌دهند که امکان صدای بدون افت را با Vision Pro، هدست پوشیدنی آینده اپل که قرار است در اوایل سال 2024 عرضه شود و قیمت 3,499 دلار دارد، می‌دهد. آیا ممکن است معماری جدید آکوستیک صدای جوانه ها را با دستگاه های فعلی مانند آیفون متفاوت کند؟ شاید شایدم نه. در هر صورت، AirPods Pro 2 (USB-C) با وجود قیمت بالا به راحتی به کاربران اپل توصیه می شود.

Earfun Air Pro 3

Earfun طی چند سال گذشته مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم را با یک وجه مشترک مهم عرضه کرده است: آنها ارزش‌های بسیار خوبی دارند که با تخفیف‌های مکرر بیشتر شده است. هدفون‌های جدید Earfun Air Pro 3 این شرکت برای سال 2023 دارای جدیدترین سیستم روی تراشه Qualcomm QCC3071 با AptX Adaptive برای اندروید و سایر دستگاه‌هایی هستند که از استاندارد جدید LE Audio و کدک صوتی LC3 پشتیبانی می‌کنند که برتر از SBC است. کدک (آنها همچنین از AAC برای دستگاه های اپل پشتیبانی می کنند).سبک و راحت برای پوشیدن -- من مهر و موم خوبی با بزرگترین اندازه نوک گوش دارم -- اینها نسبت به Earfun Air S ارتقاء زیادی ندارند، اما بهتر هستند. آنها دارای درایورهای کامپوزیت پشمی کمی بزرگتر (11 میلی متر در مقابل 10 میلی متر)، کاهش نویز کمی بهبود یافته و عمر باتری بهتر (تا 7 ساعت با حذف نویز، طبق گفته Earfun) هستند.به طور خلاصه، Earfun Air 3 با قیمت متوسط خود، با بیس قوی، وضوح خوب و صحنه صدای نسبتاً گسترده، عملکرد قوی را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای ویژگی‌های زیادی هستند، از جمله کیس شارژ بی‌سیم و اتصال «چند دستگاه». (من می‌توانم آن‌ها را همزمان با دو دستگاه جفت کنم، اما مجبور شدم موسیقی را در یک دستگاه متوقف کنم و روی دستگاه دیگر ضربه بزنم تا صدا تغییر کند.) آنها IPX5 ضد پاشش هستند و همچنین به خوبی کار می‌کنند (البته نه استثنایی) به عنوان یک دستگاه هدست برای برقراری تماس

Jabra Elite 10s

بله، Elite 10s دارای برخی اشکالات بالقوه است (حذف نویز آن‌ها در مقایسه با رقبا سبک‌تر است) و بسیار گران هستند و 249 دلار هستند و احتمالاً برای رقابت بهتر با AirPods Pro 2 باید کمی کاهش پیدا کنند - حداقل برای کاربران اپل با این حال، آنها واقعا هدفون های خوبی هستند که نه تنها برای استفاده طولانی مدت راحت هستند، بلکه صدایی عالی نیز دارند. در واقع، اگر عملکرد تماس صوتی آن‌ها با به‌روزرسانی میان‌افزار کمی افزایش یابد، جوانه‌های Elite 10 ممکن است فقط در قلمرو انتخاب ویرایشگر باشند.

Technics EAH-AZ80

شما باید انتظارات زیادی از هدفون هایی با قیمت 300 دلار داشته باشید -- و بله، هنوز هم هزینه زیادی برای هدفون پرداخت می شود، حتی اگر به نظر می رسد افراد زیادی مایل به پرداخت بیش از 450 دلار برای هدفون هایی مانند AirPods Max اپل هستند. به طور کلی، پاناسونیک کار خوبی را برای ایجاد مجموعه‌ای از جوانه‌ها با عملکرد عالی انجام داده است که تناسب بهتری را با صدای فوق‌العاده، حذف نویز بسیار خوب و مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی ارائه می‌دهد.قابلیت‌های تماس صوتی مناسب هستند، اما (هنوز) کاملاً مطابق با صورت‌حساب خود نیستند. امیدواریم شاهد برخی ارتقاء سیستم عامل باشیم که تجربه تماس صوتی را در محیط های پر سر و صدا بهبود می بخشد. علی‌رغم این هشدار، تا زمانی که Technics EAH-AZ80 به خوبی با گوش‌های شما متناسب باشد، بهترین هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار در حال حاضر را در اختیار دارد.

Beats Fit Pro

در حالی که Beats Fit Pro از نظر فنی AirPods نیستند، اما بر روی همان پلتفرم فناوری AirPods Pro ساخته شده‌اند (بله، اپل مالک Beats است). برخلاف استودیو بادز قبلی و ارزان‌تر Beats و Studio Buds Plus جدید برای سال 2023، Beats Fit Pro شامل تراشه H1 اپل است و اکثر ویژگی‌های AirPods Pro از جمله حذف نویز فعال، صدای مکانی و EQ تطبیقی را دارد. من جرأت می کنم آنها را ایرپادهای ورزشی بنامم که همیشه می خواستید.

Beats Studio Buds Plus

افسوس، برای کسانی از شما که Beats Studio Buds اصلی را خریداری کرده‌اید، که فعلاً در بازار باقی مانده است، متأسفم که گزارش می‌دهم که این جوانه‌های پلاس جدید به طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند، با صدای بهتر، حذف نویز و عمر باتری بهتر. علاوه بر این، آنها اکنون عملکرد عالی تماس صوتی را ارائه می دهند.نسخه شفاف بسیار مورد توجه قرار گرفته است (چه کسی الکترونیک شفاف را دوست ندارد؟)، اما تغییرات بزرگ در داخل است. Beats می‌گوید 95 درصد از اجزا جدید و بهبود یافته‌اند و «معماری آکوستیک» جوانه‌ها بازنگری شده است. درایورهای بلندگو یکسان باقی می مانند، اما Studio Buds Plus از یک چیپست سفارشی جدید و قدرتمندتر استفاده می کند و دارای سه میکروفون جدید در هر جوانه است که سه برابر بزرگتر و حساس تر از میکروفون های موجود در Beats Studio Buds هستند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد