Bitwarden مدیریت رمزها

جمعه 31 شهریور 1402 - 09:47
Bitwarden مدیریت رمزها
فراموش کردن رمزهای عبور خود را متوقف کنید و شروع به استفاده از Bitwarden کنید، بهترین جایگزین LastPass به صورت رایگان.

پیگیری همه پسوردهایی که به صورت روزانه استفاده می کنید می تواند چالش برانگیز باشد. اکثر مردم چندین بار ورود به شبکه‌های اجتماعی، حساب‌های مربوط به سایت‌های خرید مختلف، و حساب‌های ایمیل شخصی و کاری مرتبط دارند. با همه این برنامه‌ها و سرویس‌ها، تعداد گذرواژه‌هایی که باید به خاطر بسپارید می‌تواند به سرعت انباشته شود. و از آنجایی که واقعاً نباید از یک رمز عبور برای هر دو سرویس استفاده کنید، وقت آن است که سازماندهی کنید. استفاده از مدیر رمز عبور می تواند به شما کمک کند رمزهای عبور خود را در مکانی امن قرار دهید و در صورت نیاز به راحتی آنها را پیدا کنید. یک مدیر رمز عبور که در بسیاری از توصیه‌ها ارائه می‌شود LastPass است، اما اگر به دلایلی به دنبال جایگزین LastPass هستید، به جای درستی آمده‌اید.

مدیران گذرواژه یکی از مفیدترین (و مهم‌ترین) ابزارهایی هستند که یک شخص می‌تواند استفاده کند، با این حال من افراد زیادی را می‌شناسم که به نوشتن، فراموش کردن و بازنشانی همان چند اعتبار هک شده ادامه می‌دهند. من حتی افرادی را با یادداشت های چسبنده رمز عبور روی مانیتورها دیده ام که وحشتناک است. اگر این شما هستید، وقت آن رسیده است که با برنامه -- یا در این مورد، برنامه استفاده کنید.

نگران هزینه هستید؟ نباشید: بسیاری از مدیران رمز عبور عالی نسخه های رایگان بسیار توانمندی دارند. اما این نسخه‌ها - از جمله نسخه‌هایی که در جمع ما از بهترین مدیران گذرواژه ارائه می‌شود - به یک روش کلیدی محدود هستند: آنها رمزهای عبور شما را در یک دستگاه محدود نگه می‌دارند.

انتخاب برتر من آن محدودیت را ندارد. رمزهای عبور شما را با تمام دستگاه های شما همگام می کند. به آن Bitwarden می گویند.

مدیریت رمز عبور چیست؟

این یک پایگاه داده رمزگذاری شده از تمام رمزهای عبور شما است. به جای تلاش برای به خاطر سپردن همان تعداد انگشت شماری از رمزهای عبور (احتمالاً نه چندان امن) که در هر جایی که آنلاین هستید استفاده می کنید، فقط باید یکی را به خاطر بسپارید: رمزی که Bitwarden را باز می کند.

چرا یکی از اینها را به جای محصولاتی مانند 1Password، Dashlane، Keeper، Password Vault، Sticky Password و سایر محصولات که همه کاملاً خوب هستند، انتخاب کنید؟ همانطور که در بالا ذکر شد، تنها نسخه رایگان Bitwarden از همگام سازی رمز عبور پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می توانید به داده های خود در تلفن، تبلت و رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشید - مزیتی که در صورت استفاده از بیش از یک دستگاه کاملاً ضروری است.فراتر از آن، آنها کمک‌های معمولی مانند تولید رمز عبور قوی، پر کردن خودکار فرم، ذخیره‌سازی کارت اعتباری رمزگذاری شده (برای خرید آنلاین آسان‌تر)، صندوق دیجیتال و غیره را ارائه می‌دهند.

بهترین مدیران رمز عبور و نحوه استفاده از آنها

ویژگی‌های مفیدی مانند آن‌ها به توضیح اینکه چرا من مدیریت رمز عبور مناسب را به قابلیت‌های ابتدایی تعبیه شده در اندروید، iOS و مرورگر وب شما ترجیح می‌دهم کمک می‌کند. در واقع، هنگامی که به داشتن چنین ابزارهایی در اختیارتان عادت کردید، متعجب خواهید شد که چگونه این همه مدت بدون آنها توانسته اید مدیریت کنید.اشتباه نکنید، یک منحنی یادگیری برای Bitwarden وجود دارد - و واقعاً هر مدیر رمز عبور. ممکن است چند هفته طول بکشد تا واقعاً به استفاده از برنامه و حذف عادات رمز عبور قدیمی خود عادت کنید.اما هر گونه دردسرهایی تحت الشعاع راحتی کلی قرار می گیرند. هدف شما به عنوان یک شهروند اینترنتی باید استفاده از یک رمز عبور متفاوت و قوی برای هر برنامه، سایت و سرویس باشد و مدیر رمز عبور تنها راه عملی برای تحقق آن است. شما باید از یکی استفاده کنید به نظر من Bitwarden بهترین گزینه رایگان موجود است.

سایر گزینه های رایگان مدیریت رمز عبور

آیا باید با نسخه پریمیوم زحمت بکشید؟

Bitwarden سالانه فقط 10 دلار برای آن دریافت می کند، قیمتی که 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری رمزگذاری شده و گزارش های سلامت رمز عبور را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین یک گزینه خانوادگی (40 دلار در سال) وجود دارد که ویژگی‌های ممتاز را برای حداکثر شش کاربر به شما می‌دهد و اشتراک‌گذاری نامحدود را اضافه می‌کند.

من می گویم اکثر این ویژگی ها برای اکثر افراد زائد هستند، اگرچه بدیهی است که تصمیم با شماست.

برای ثبت، LogMeOnce Password-Less ابزار دیگری است که از همگام سازی رمز عبور در نسخه رایگان خود پشتیبانی می کند. من زیاد ازش خوشم نمیاد ولی ارزش دیدن دارهاگر تعجب می کنید، من اکنون از Bitwarden تمام وقت استفاده می کنم. قبلاً من یک کاربر Dashlane بودم، اما از نفخ و قیمت بالای آن ناامید شدم. Bitwarden ثابت کرده است که یک محصول قوی است، محصولی که من هیچ تردیدی در مورد توصیه آن ندارم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد