قابلیت بلاک از ایکس حذف میشود

شنبه 28 مرداد 1402 - 00:10
قابلیت بلاک از ایکس حذف میشود
حذف بلاک از ایکس ، خطر جدی بیخ گوش ایلان ماسک

خوانندگان زمینه ای را اضافه کردند که فکر می کردند مردم ممکن است بخواهند بدانند اگر قرار بود قابلیت مسدود کردن کاربران حذف شود، X قوانین اپ استور و همچنین فروشگاه Google Play را نقض می‌کند. این می تواند منجر به حذف X از این سیستم عامل ها شود.

ایلان ماسک و حذف سیستم ایمنیBlock

بر اساس پستی که ایلان ماسک، مالک X در روز جمعه منتشر کرد، کاربران X، که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، دیگر نمی‌توانند کامنت‌های فالوورهای ناخواسته را مسدود کنند و چیزی که مدت‌ها به عنوان یک ویژگی کلیدی ایمنی در نظر گرفته می‌شد حذف شد. او گفت که مسدود کردن فقط برای پیام های مستقیم در دسترس خواهد بود. ماسک روز جمعه نوشت: «بلاک به‌عنوان یک «ویژگی» حذف می‌شود، به جز DirectMassage. او در حال پاسخ به یک پست از حساب کاربری تسلا بود مالکان دره سیلیکون، می پرسند، "آیا تا به حال دلیلی وجود دارد که دیگران را در مقابل بی صدا بلاک کنید؟" گروهی که پشت آن حساب کار می کند، شرکت خودروهای الکتریکی را تبلیغ می کند، جایی که ماسک مدیرعامل آن است.

ماسک از زمانی که توییتر را در سال گذشته به مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری کرد، شرکت را بازنگری کرد، بسیاری از کارمندان را اخراج کرد، حساب‌های مسدود شده قبلی را بازگرداند و اخیراً شرکت و پلتفرم را به X تغییر نام داد. او دلیل یا چارچوب زمانی برای حذف عملکرد بلوک ارائه نکرد. ، فقط در پاسخ بعدی گفت که "معنی ندارد" و عملکرد بی صدا همچنان در دسترس خواهد بود. کاربران توانسته‌اند از عملکرد بلاک استفاده کنند تا مطمئن شوند که محتوای نفرت‌انگیز و آزار و اذیت در پاسخ به پست‌هایشان در فید آنها نمایش داده نمی‌شود. ویژگی بی صدا فقط کاربر را از دیدن پاسخ های ناخواسته باز می دارد، اما آنها را از فیدهای دیگران حذف نمی کند.

کاربران توییتر همچنین مدت‌هاست که از ویژگی بلاک در تحریم‌ها و اجتناب از دیدن تبلیغات برندها یا مروجین خاص در این پلتفرم استفاده می‌کنند. Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، سرمایه گذار در توییتر جدید در کنار ماسک، در پستی گفت که این شرکت باید توجه خود را به جای دیگری متمرکز کند. ژائو که شرکتش صاحب یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری جهان است، نوشت: «X باید واقعاً مشکلات ربات ها و هرزنامه ها را قبل از حذف بلاک ها حل کند. لوئیس جونز، مدیر تبلیغاتی و رسانه ای قدیمی که اکنون در موسسه ایمنی برند کار می کند، گفت: آخرین برنامه ماسک بسیار نگران کننده است زیرا کاربران ممکن است غرق در هرزنامه، تهدید و سایر محتوای مضر شوند.

جونز

ایمیلی به CNBC نوشت: «رویکرد سهل‌انگیز ماسک به آزادی بیان» احتمالاً «تأثیر مضاعفی» خواهد داشت، که قلدری را در این پلتفرم رایج‌تر می‌کند و از آزادی بیان توسط کاربرانی که هدف قلدرها و شکارچیان هستند جلوگیری می‌کند. "این یک مارپیچ رو به پایین است که نمی تواند برای موفقیت طولانی مدت X خوب باشد."

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد