Google Pixel 8 Pro در نمونه‌های اولیه دوربین و ویدیو تحت تأثیر قرار می‌گیرد

شنبه 15 مهر 1402 - 10:18
Google Pixel 8 Pro در نمونه‌های اولیه دوربین و ویدیو تحت تأثیر قرار می‌گیرد

گوگل هنوز چند روز تا انجام پیش‌سفارش‌های اولیه پیکسل 8 پرو فاصله دارد. با این وجود، یوتیوبر PBKreviews قبلاً نشان داده است که دوربین‌های پرچمدار جدید در 10x، 30x و هنگام فیلم‌برداری در نور روز یا شب چه توانایی‌هایی دارند.

PBKreviews اولین نمونه های دوربین گرفته شده با استفاده از Pixel 8 Pro، جدیدترین گوشی هوشمند برتر گوگل را منتشر کرده است. Pixel 8 Pro که این هفته در کنار Pixel 8، Pixel Watch 2 و Pixel Buds Pro تازه‌سازی شده رونمایی شد، دارای دوربین‌های 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو، 48 مگاپیکسلی فوق عریض و 10.5 مگاپیکسلی در جلو است. به عبارت دیگر، پیکسل 8 پرو باید به خوبی با سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا، آیفون 15 پرو مکس و شیائومی 13 اولترا و غیره مطابقت داشته باشد.

عکس‌های PBKreviews همین را نشان می‌دهد، اگرچه یوتیوب‌بر هنوز به طور مستقیم پیکسل 8 پرو را با هیچ پرچم‌دار دیگری مقایسه نکرده است. با این وجود، برخی از پیروان او اظهار داشتند که این گوشی چقدر کیفیت تصویر را با زوم دیجیتال 10 برابر حفظ می‌کند، علیرغم داشتن دوربین تله فوتو 5 برابری. با این حال، باید دید که آیا Pixel 8 Pro از دوربین تله فوتو خود برای گرفتن عکس های زوم شده در همه شرایط نوری استفاده می کند یا خیر.

به عنوان مثال، کیفیت پیکسلی عکس های شبانه 10x و 30x نشان می دهد که دستگاه به جای آن از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خود استفاده می کند. یوتیوبر همچنین قابلیت‌های فیلم‌برداری Pixel 8 Pro را به نمایش گذاشته است که می‌توانید در ویدیوی تعبیه‌شده در زیر مشاهده کنید. به طور کلی، به نظر می رسد که دستگاه به راحتی شرایط نور روز را کنترل می کند، اما هنگام حرکت در شب، لکنت زبان را تجربه می کند. مانند بسیاری از تلفن های هوشمند مدرن، این گوشی نیز از شعله ور شدن لنزهای ناشی از منابع نور مستقیم رنج می برد، اما فقط در شرایط نور کم. لطفاً برای جزئیات بیشتر در مورد Pixel 8 Pro و تفاوت آن با نسخه قبلی خود، مقاله راه اندازی ما را ببینید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد