گوگل از گوشی های پیکسل 8 و 8 پرو رونمایی کرد

شنبه 18 شهریور 1402 - 16:38
گوگل از گوشی های پیکسل 8 و 8 پرو رونمایی کرد
پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو رونمایی شد
گوگل به طور ناگهانی سایت گوگل استور خود را با جزئیات مربوط به گوشی های هوشمند پرچمدار آینده خود، پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، به روز کرده است. اکنون صفحه می‌خواند: «ساعت 10/4 می‌رسد». "در حال آمدن است. Pixel 8 و Pixel 8 Pro." یک ویدیوی پیکسل 8 نیز به طور خلاصه هر دو گوشی را نشان می دهد. پیکسل 8 هم در ویدیو و هم در تصاویر سایت گوگل استور به صورت یک گوشی قرمز رنگ با پوشش دوربین رز طلایی ظاهر می شود. Pixel 8 Pro در رنگ برهنه با نوار دوربین طلایی شامپاین ارائه شده است.
در این صفحه می‌گوید: «با تلفن‌های پیکسل جدید، با پیشرفته‌ترین دوربین‌های پیکسل تا کنون، و هوش مصنوعی Google آشنا شوید تا به شما کمک کند کارهای بیشتری حتی سریع‌تر انجام دهید». برخی از جزئیات در مورد استفاده از هوش مصنوعی، از جمله ابزارهای ویرایش عکس Magic Eraser و Photo Unblur، و همچنین Live Translate، متمرکز هستند. می‌توانید روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید تا به‌روزرسانی‌هایی درباره «دستگاه‌ها، اخبار، نکات و پیشنهادات از فروشگاه Google - از جمله اطلاعات بیشتر درباره تلفن‌های جدید Pixel 8» دریافت کنید.
گوگل همچنین به تازگی عکس‌ها و جزئیاتی را در مورد Pixel Watch 2 جدید اضافه کرده است و می‌گوید این ساعت هوشمند نیز در 4 اکتبر عرضه می‌شود و از «راهنمای شخصی‌سازی‌شده، ویژگی‌های ایمنی، و بینش سلامتی» برخوردار خواهد بود. اولین پیکسل واچ در پاییز سال گذشته عرضه شد. در اینجا می توانید بررسی CNET از ساعت هوشمند گوگل را بررسی کنید. گوگل قبلاً یک رویداد پیکسل را برای 4 اکتبر اعلام کرده بود که در آن گوشی ها و ساعت هوشمند جدید خود را معرفی می کند.
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد