تاریخ عرضه Google Pixel 8 مشخص شد

سه شنبه 14 شهریور 1402 - 09:07
تاریخ عرضه Google Pixel 8 مشخص شد

گوگل در حال آماده شدن برای عرضه Pixel 8 است. روز چهارشنبه، این غول فناوری دعوت‌نامه‌هایی را برای رویدادی در 4 اکتبر ارسال کرد که در آن از جدیدترین موارد افزوده شده به "پرتفولیوی دستگاه‌های Pixel" خود رونمایی خواهد کرد. گوگل گفت که رویداد حضوری Made by Google قرار است در ساعت 10 صبح به وقت شرقی در شهر نیویورک برگزار شود.اگرچه گوگل هیچ دستگاه خاصی را نام نبرد، اما در پستی در Threads اشاره کرد که این رویداد شامل نمایش پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خواهد بود. گوگل از سال 2016 هر پاییز یک گوشی پیکسل جدید را عرضه می کند.

Google در Threads پست کرد: «راه‌اندازی‌های بزرگ پاییزی استرس‌زا هستند، اما Pixel به این بهترین تلفن‌ها کمک می‌کند تا همیشه خنک بمانند. w8 تقریباً به پایان رسیده است. برای Made By Google در 4 اکتبر استراحت کنید».

بیشتر در Google Pixel

  • نکات و ترفندهای Google Pixel برای استفاده حداکثری از تلفن خود
  • گوگل اشتراک Pixel Pass، کدام تلفن همراه، خدمات را از بین می برد

پست Threads شامل ویدیویی از آیفون بود که با تلفن پیکسل در مورد هر کاری که نمی‌تواند انجام دهد و تلفن Google می‌تواند انجام دهد، صحبت می‌کرد - مانند «محو کردن عکس‌های قدیمی، پاسخ دادن به تماس‌های ناشناس با هوش مصنوعی و ترجمه مستقیم پیام‌ها». آیفون موجود در ویدیوی گوگل همچنین نشان می‌دهد که «بالاخره» در جریان رویداد آیفون 15 در ماه آینده شارژ USB-C دریافت می‌کند.در حال حاضر شایعاتی در مورد خط تولید پیکسل 8 مورد انتظار وجود دارد. این تلفن‌ها می‌توانند یک دوربین فوق عریض بهبود یافته داشته باشند و گوگل ممکن است ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به سیستم دوربین خود اضافه کند. این تلفن ها همچنین احتمالاً تغییراتی در صفحه نمایش و طراحی خواهند داشت، اما انتظار می رود تغییرات ظریف باشند.یکی از شایعات جالب تر این است که پیکسل 8 پرو ممکن است دارای ویژگی دماسنج بدون تماس باشد که می تواند برای تعیین اینکه آیا تب دارید یا خیر.همچنین ممکن است گوگل از این رویداد برای رونمایی از Pixel Watch 2، نسل بعدی ساعت هوشمند خود استفاده کند. شایعه شده است که این ساعت دارای عمر باتری بهتر و ویژگی های جدید ردیابی سلامتی است.

خط تولید پیکسل 7 گوگل با استقبال خوبی روبرو شد، به طوری که هم Pixel 7 Pro و هم Pixel 7A مقرون به صرفه تر در لیست بهترین گوشی های CNET برای سال 2023 قرار گرفتند. گوگل همچنین در اوایل سال جاری اولین تلفن تاشو خود را با نام Pixel Fold عرضه کرد. گوگل ممکن است نیاز به ارتقای قابل توجهی داشته باشد تا پیکسل 8 از سایر گوشی‌های این شرکت متمایز شود.

دعوت‌نامه‌های گوگل تنها یک روز پس از تعیین تاریخ اپل برای رونمایی آیفون 15 منتشر شد که قرار است در 12 سپتامبر(21شهریور) در دفتر مرکزی اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد