Google Search Generative Experience و تصاویر هوش مصنوعی

شنبه 22 مهر 1402 - 12:20
Google Search Generative Experience و تصاویر هوش مصنوعی
اکنون می‌توانید به لطف Google Search Generative Experience، تصاویر هوش مصنوعی را با متن در جستجو ایجاد کنید

اگر هنوز با تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از چیزی جز متن آشنا نیستید، این یک چیز واقعی است. در واقع، در حال حاضر دنیا را درگیر طوفان می‌کند، و در حالی که می‌دانم نگرانی‌های اخلاقی مرتبط با این ابزار چقدر مهم هستند، باید اعتراف کنم که آنها واقعاً تأثیرگذار هستند. در حالی که بینگ یکی از اولین کسانی بود که بازی تصویری هوش مصنوعی را انجام داد، گوگل به تازگی اعلام کرد که کلاه خود را در رینگ پرتاب می کند.

امروز در یک پست جدید در بلاگ کلیدواژه، این غول فناوری اعلام کرد که Search Generative Experience (SGE) اکنون قادر به انجام این کار خواهد بود. شما یک پیام نوشتاری ساده تایپ می کنید (اجازه دهید تخیل شما فعال شود!)، و از هنر هوش مصنوعی الهام می گیرید که در پرواز با کلمات شما ایجاد شده است. چهار تصویر منحصر به فرد ایجاد می کند و اگر نتایج را دوست ندارید می توانید دوباره امتحان کنید.

برای دارندگان Chromebook که نمی‌توانند به ایجادکننده تصویر Bing دسترسی پیدا کنند، زیرا فقط و فقط به Edge واگذار شده است، افزودن همان ویژگی مستقیماً در نوار جستجوی استاندارد Google توسط Google نابغه است. در واقع، من دوست دارم در آینده ببینم که فناوری‌های سبک Bard بیشتری به ChromeOS می‌آیند (و همینطور است)، کاربران بتوانند ایده‌هایی را در راه‌انداز Chromebook خود تایپ کنند و هنر هوش مصنوعی را ببینند. واقعاً به نظر می رسد که در حالی که کروم بوک ها ده سال پیش به عنوان یک مایه خنده شروع به کار کردند، اکنون در موقعیتی مسلط برای استفاده از فناوری آینده هستند و آن آینده اکنون اینجاست.

برای ثبت، هر تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در جستجو دارای یک واترمارک و برچسب متاداده متمایز است و این اطمینان را می‌دهد که هرگز به عنوان یک خلقت اصلی توسط یک انسان اشتباه گرفته نمی‌شود. علاوه بر این، یک ویژگی آینده با عنوان «درباره این تصویر» با هدف تقویت بررسی اعتبار این تصاویر، ارائه زمینه و صحت در یک نگاه - چیزی که مدتی قبل در مورد آن صحبت کردیم!

یکی دیگر از ترفندهای دقیق، ویژگی جدید «ایجاد چیزی جدید» است که مستقیماً در Google Images ساخته شده است. همانطور که در GIF بالا می بینید، با کلیک بر روی دکمه آبی «Generate» نوار کناری باز می شود که از همان فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر کاملاً جدید برای الهام گرفتن استفاده می کند. من واقعاً به عنوان یک سازنده و هنرمند بازی در مورد این موضوع هیجان زده هستم.به هر حال، می‌دانم که همه با هنر هوش مصنوعی موافق نیستند، و مطمئناً فکر می‌کنم که برای هنرمندانی مانند خودم که روی آن‌ها آموزش دیده‌اند، به مقررات بهتری نیاز دارد، اما با این تصور مخالفم که چون چیزی جدید است، باید از آن اجتناب کرد یا اجتناب کرد. در عوض، من فکر می‌کنم که باید انرژی خود را روی کنترل‌ها و تعادل‌ها و توسعه اخلاقی این فناوری بریزیم تا بتوانیم همچنان از آن بهره ببریم. در واقع، نمی‌توان جلوی نوآوری را گرفت، حتی اگر به معنای نابودی ما باشد، بنابراین عضویت در تیمی که این کار را انجام می‌دهد به هیچ‌کس کمک نمی‌کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد