نامزد انتشار iOS 17.1، چه چیزی می تواند به زودی برای آیفون شما بیاید

چهارشنبه 26 مهر 1402 - 11:08
نامزد انتشار iOS 17.1، چه چیزی می تواند به زودی برای آیفون شما بیاید
به‌روزرسانی بعدی iOS اپل احتمالاً نگرانی‌های ایمنی آیفون 12 را برطرف می‌کند و این ویژگی‌ها را اضافه می‌کند.

اپل نامزد انتشار iOS 17.1 را در روز سه‌شنبه، حدود یک ماه پس از ورود iOS 17، برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان بتا منتشر کرد. RC چند ویژگی جدید و رفع اشکال را برای آیفون‌های توسعه‌دهندگان و دیگر آزمایش‌کنندگان بتا ارائه می‌کند که می‌خواهند ببینند چه چیزی در راه است در نسخه های بعدی iOS.

توصیه می کنیم نسخه بتا یا RC را فقط در چیزی غیر از دستگاه اصلی خود دانلود کنید. از آنجایی که این نسخه نهایی iOS 17.1 نیست، این ویژگی ها ممکن است باگ باشند و عمر باتری ممکن است کوتاه کند، و بهتر است آن را در دستگاه ثانویه نگه دارید.

اگر یک برنامه‌نویس یا آزمایش‌کننده عمومی بتا هستید، در اینجا برخی از ویژگی‌های جدیدی وجود دارد که می‌توانید در iOS 17.1 RC بیابید. توجه داشته باشید که RC نسخه نهایی iOS 17.1 نیست، بنابراین ممکن است این ویژگی‌ها تنها ویژگی‌های جدیدی نباشند که هنگام عرضه iOS 17.1 روی آیفون شما قرار می‌گیرند. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار نسخه نهایی منتشر نشده است.

نگرانی های فرکانس رادیویی آیفون 12 برطرف شد

آژانس ملی فرکانس در فرانسه در 12 سپتامبر اعلام کرد که آیفون 12 از محدودیت های نرخ جذب ویژه اروپا فراتر رفته است و به نظر می رسد اپل این نگرانی ها را با iOS 17.1 برطرف خواهد کرد.اپل در 10 اکتبر منتشر کرد: "iOS 17.1 شامل یک به روز رسانی برای iPhone 12 برای کاربران در فرانسه برای تطبیق با این پروتکل آزمایشی خاص است که در صورت خارج از بدنه روی سطح ایستا نیاز به کاهش قدرت دارد." حالت خارج از بدن تشخیص داده می شود، مانند زمانی که روی میز نشسته است."

تنظیمات جدید حالت آماده به کار

حالت StandBy یکی از ویژگی های جدید مورد علاقه من در iOS است، و در iOS 17.1 beta 2، اپل گزینه های تنظیمات بیشتری را در حالت StandBy ارائه می دهد. با iOS 17.1 beta 2، می‌توانید حالت StandBy را بعد از 20 ثانیه خاموش کنید، هرگز یا به صورت خودکار. اپل می نویسد که اگر Automatically را انتخاب کنید، نمایشگر زمانی که آیفون شما در حال استفاده نیست و اتاق تاریک است، مانند زمانی که در شب می خوابید، خاموش می شود.با این حال، من این تنظیمات را در iPhone 14 Pro و iPhone XR خود بررسی کردم و فقط این گزینه ها را در iPhone 14 Pro خود پیدا کردم. این باعث می شود فکر کنم تنظیمات جدید فقط در آیفون هایی با نمایشگر همیشه روشن در دسترس خواهد بود.

ارتقاء Apple Music

در iOS 17.1 بتا 1، اپل یک دکمه جدید در Apple Music اضافه می کند که به شما امکان می دهد آهنگ های مورد علاقه را به سرعت پیدا کنید. وقتی آهنگی در حال پخش است و شما به کارت آن در آیفون خود نگاه می کنید، یک ستاره در نزدیکی عنوان آهنگ وجود دارد. می توانید روی این ستاره ضربه بزنید تا آهنگ را به موارد دلخواه خود اضافه کنید.همچنین یک راه جدید برای یافتن همه لیست های پخش، آلبوم ها و آهنگ های مورد علاقه شما وجود دارد. برای پیدا کردن آنها، به دسته مربوطه در Apple Music بروید، روی دکمه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و روی Favorited ضربه بزنید.Apple Music همچنین پیشنهادات آهنگ را در iOS 17.1 beta 1 به شما نشان می دهد. برای دیدن آنها، به هر یک از لیست های پخش خود بروید و به پایین لیست پخش بروید تا بخشی به نام Song Suggestions را ببینید. اینها آهنگ هایی هستند که برنامه فکر می کند ممکن است بر اساس سلیقه موسیقی شما دوست داشته باشید.

AirDrop با استفاده از داده های سلولی

با iOS 17، اپل AirDrop را با NameDrop ارتقا داد، که به دو دستگاه اجازه می‌دهد به یکدیگر ضربه بزنند و اطلاعات تماس خود را مبادله کنند - مانند تبادل کارت‌های ویزیت دیجیتال. و در iOS 17.1 بتا 1، اپل اکنون به شما امکان می دهد از داده های سلولی برای ارسال و دریافت اطلاعات از طریق AirDrop زمانی که دو آیفون خارج از محدوده یکدیگر هستند، استفاده کنید.

نماد چراغ قوه در فعالیت‌های زنده

آیا تاکنون به طور تصادفی چراغ قوه آیفون خود را روشن کرده اید و بعداً از کسی خواسته شده است که به شما اشاره کند؟ برخی از کاربران آیفون دیگر نگران این موضوع نخواهند بود. در iOS 17.1 beta 1، هنگامی که چراغ قوه خود را روشن می کنید، نماد چراغ قوه کوچکی در فید Live Activities در بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود. با این حال، نمی‌توانم این نماد را در iPhone XR خود تکرار کنم، بنابراین این ویژگی احتمالاً فقط در آیفون‌های دارای Live Activity فعال، مانند iPhone 14 Pro و Pro Max و همچنین سری آیفون 15 کار می‌کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد