iOS 17 اپل روی هر آیفونی کار نمی کند

جمعه 24 شهریور 1402 - 18:41
iOS 17 اپل روی هر آیفونی کار نمی کند
آیا مدل آیفون شما با عرضه iOS 17 در هفته آینده آن را دریافت میکند یا نه

اپل در رویداد Wonderlust در اوایل این هفته اعلام کرد که در روز دوشنبه، iOS 17 برای اکثر آیفون‌ها قابل دانلود خواهد بود. همچنین مدل های جدید آیفون 15 را به نمایش گذاشت.

جدیدترین نسخه iOS ویژگی های جدیدی مانند حالت StandBy، برنامه Journal و تغییرات عمده برای Messages را معرفی می کند. اما برخی از کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر نمی‌توانند ویژگی‌های جدید را در iOS 17 تجربه کنند. اگر آیفونی از سال 2017 یا قبل از آن دارید، ممکن است شما باشید.

بیشتر بخوانید: iOS 17: ویژگی های لذت بخش و پیشرفت های بصری

اگر مطمئن نیستید که کدام آیفون دارید، یک بررسی سریع در تنظیمات می تواند به شما نشان دهد. برنامه تنظیمات خود را باز کنید و روی General > About ضربه بزنید. در کنار Model Name، می‌بینید که کدام آیفون دارید.ما به شما خواهیم گفت که چگونه بفهمید آیفون شما با iOS 17 سازگار است یا خیر. اگر می خواهید سیستم عامل جدید را امتحان کنید، نسخه بتای عمومی iOS 17 اکنون در دسترس است. همچنین، فهرست بهترین آیفون‌های ما را بررسی کنید تا ببینید آیا مدل جدیدتری وجود دارد که ممکن است برای شما مناسب باشد.

کدام آیفون‌ها با iOS 17 سازگار خواهند بود؟
اپل گفت: اگر یکی از این آیفون‌ها را دارید، در سال جاری به iOS 17 دسترسی خواهید داشت.

آیفون XS
آیفون XS مکس
آیفون XR
آیفون 11
آیفون 11 پرو
آیفون 11 پرو مکس
آیفون 12
آیفون 12 مینی
آیفون 12 پرو
آیفون 12 پرو مکس
آیفون 13
آیفون 13 مینی
آیفون 13 پرو
آیفون 13 پرو مکس
آیفون SE (نسل دوم به بعد)
آیفون 14 (از جمله پلاس)
آیفون 14 پرو

کدام مدل‌های آیفون از iOS 17 جدید استفاده نمی‌کنند؟
با انتشار iOS 17، سه مدل آیفون دیگر وجود خواهند داشت که آخرین سیستم عامل موبایل اپل را اجرا نخواهند کرد: آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X. اپل ارائه ارتقاء ویژگی ها برای سری آیفون 6 و آیفون 7 را متوقف کرد. انتشار iOS 16 در سال گذشته. این گوشی ها هنوز iOS 15 را اجرا می کنند.

اگر آیفون شما در لیست سازگاری iOS 17 نباشد چه؟
اگر آیفون شما در لیست بالا نیست، از iOS 17 پشتیبانی نمی کند و برای دانلود جدیدترین نرم افزار اعلانی دریافت نمی کنید. به عنوان مثال، اگر آیفون X یا آیفون 8 دارید، آخرین نرم افزاری که می توانید روی آن گوشی استفاده کنید iOS 16 است.

اگرچه آیفون‌های قدیمی‌تر از آخرین نسخه iOS پشتیبانی نمی‌کنند یا هیچ یک از ویژگی‌های جدید را دریافت نمی‌کنند، اما همچنان باید برای مدتی کاربردی باشند. آنها همچنین به دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی برای iOS 16 ادامه خواهند داد. اپل آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای iOS 15 در جولای 2023 منتشر کرد و به انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی iOS 16 برای آینده نزدیک ادامه خواهد داد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد