متوقف شدن فعالیت آیفون 13مینی

دوشنبه 20 شهریور 1402 - 11:23
متوقف شدن فعالیت آیفون 13مینی
آیفون مینی ممکن است به دنبال رویداد اپل در این هفته پس از سه سال فعالیت متوقف شود
همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ اشاره کرد، موجودی آیفون 13 مینی رو به اتمام است و فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده تخمین ارسال 2 تا 3 هفته ای را برای برخی مدل ها و حتی 6 تا 8 هفته ای برای چند مدل دیگر ذکر کرده است. این کمبود نشان می دهد که آیفون 13 مینی ممکن است پس از معرفی آیفون های جدید اپل در رویداد "Wonderlust" خود در روز سه شنبه متوقف شود.
اپل سال گذشته آیفون 14 مینی عرضه نکرد، اما آیفون 13 مینی را به عنوان یک گزینه ارزان‌تر در دسترس نگه داشت و قیمت آن از 599 دلار در ایالات متحده شروع شد. این احتمال وجود دارد، زیرا به نظر می رسد اپل روز سه شنبه پس از رونمایی از سری آیفون 15، این دستگاه را متوقف کند. لاین آپ جدید اپل احتمالا شامل آیفون 15 6.1 اینچی، آیفون 15 پلاس 6.7 اینچی، آیفون 15 پرو 6.1 اینچی، آیفون 15 پرو مکس 6.7 اینچی، آیفون SE 4.7 اینچی و آیفون 13 6.1 اینچی خواهد بود.در حالی که در ابتدا به نظر می رسید که تقاضا برای یک آیفون کوچکتر وجود داشته باشد، داده های واقعی نشان می دهد که آیفون مینی فروش پایینی نسبت به سایر مدل های آیفون داشته است. در آوریل 2022، شرکت تحقیقاتی CIRP تخمین زد که آیفون 13 مینی تنها 3 درصد از کل فروش آیفون 13 در ایالات متحده را در سه ماهه اول آن سال به خود اختصاص داده است.
در آینده، مشتریانی که خواهان یک آیفون کوچک از اپل هستند، باید به آیفون SE سطح پایه بسنده کنند، اما حتی شایعه شده است که این دستگاه با نمایشگر بزرگتر 6.1 اینچی در یکی دو سال آینده به روز خواهد شد. حداقل در حال حاضر، به نظر می رسد که اپل متوجه شده است که گوشی های کوچکتر چندان محبوب نیستند.
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد