رفع گرمای بیش از حد آیفون 15

شنبه 15 مهر 1402 - 10:04
رفع گرمای بیش از حد آیفون 15
تصویربرداری حرارتی نشان می دهد که آیا به روز رسانی iOS 17.0.3 کار می کند یا خیر؟!

اگر صاحب یک آیفون 15 جدید هستید و تجربه کرده اید که دستگاه برای کار کردن کمی بیش از حد داغ شده است، می خواهید در اسرع وقت به iOS 17.0.3 بروزرسانی کنید.در آخر هفته، اپل تایید کرد که از چند مشکل که باعث گرم شدن بیش از حد آیفون 15 شده است، آگاه بوده است. به گفته این شرکت، یکی از دلایل بهینه سازی ضعیف برنامه ها، خوب بازی نکردن با گوشی جدید و آخرین ارتقای سیستم عامل، iOS 17 بود. اپل گفت که با شرکت هایی مانند Meta همکاری می کند تا نسخه های به روز شده برنامه های خود مانند اینستاگرام را عرضه کند. ، به منظور حل مسائل حرارتی.

یکی دیگر از مقصران، به گفته اپل، یک باگ در iOS 17 بود که باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه های آیفون 15 می شد. و برای مقابله با آن، اپل نسخه به روز شده سیستم عامل موبایل خود، iOS 17.0.3 را در اوایل این هفته منتشر کرد.آیا این آپدیت مشکلات داغ شدن بیش از حد آیفون 15 را حل کرد؟ با توجه به آزمایش تصویربرداری حرارتی انجام شده ، به نظر می رسد که به روز رسانی iOS در واقع مشکلات خنک کننده آیفون 15 را برطرف کرده است.

ابتدا،قبل از نصب آپدیت iOS 17.0.3، آزمایش تصویربرداری حرارتی را روی آیفون 15 انجام شد. این آزمایش تایید کرد که گوشی‌ها بسیار داغ هستند، بسیار داغ‌تر از مدل‌های قبلی آیفون یا گوشی‌های هوشمند مشابه رقبا. این خروجی دریافت که وقتی آیفون پرو و آیفون پرو مکس به شارژر وصل شدند، دمای آنها به بالای 100 درجه فارنهایت رسید. در یک نقطه، ساعت آیفون 15 پرو مکس 107.1 درجه فارنهایت بود. معرکه است!

اما پس از آپدیت iOS 17.0.3، شاسی بسیار سردتر شد.، آیفون 15 "هیچ وقت در لمس بیشتر از اندکی گرم نمی شود." این تلفن‌ها همچنین بین «دهه‌های بالای 80 و 90» با حداکثر دمای ثبت شده به 93.8 درجه فارنهایت باقی ماندند.

عالیه! اما در مورد نگرانی‌ها مبنی بر اینکه اصلاح اپل شامل کاهش عملکرد پردازنده قدرتمند آیفون 15 پرو می‌شود، چه می‌توان گفت؟ "تفاوت کمی" در سرعت یا پاسخگویی آیفون 15 وجود دارد.

این همچنین برای هر کسی که نگران بود ساخت تیتانیوم جدید برای iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max به مشکلات داغ شدن بیش از حد کمک کرده است، خبر خوبی است. اشاره شد که از هر دوی این دستگاه‌ها در تست تصویربرداری حرارتی خود استفاده کرده است و هر دو مدل پس از ارتقا، تجربه خنک‌تری را ارائه کردند.دقیقاً مشخص نیست که اپل برای رفع مشکل گرمای بیش از حد یا چه چیزی باعث آن شده است. همچنین تعیین اینکه آیا موضوع فراگیر است یا خیر دشوار است. یک نظرسنجی 9to5Mac نشان داد که 57 درصد از خوانندگان این رسانه قبل از آپدیت iOS با مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون 15 مواجه بودند. کاربران گزارش دادند که گوشی در حین راه اندازی، استفاده معمولی و حتی در هنگام شارژ بیش از حد گرم می شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد