انحصاری اپل ، به‌روزرسانی‌های جدید آیفون 15 و آیفون 15 پرو را فاش کرد

یکشنبه 19 شهریور 1402 - 10:51
انحصاری اپل ، به‌روزرسانی‌های جدید آیفون 15 و آیفون 15 پرو را فاش کرد
افشای اطلاعات تقریباً تمام جزئیات رونمایی قریب الوقوع آیفون 15 اپل را فاش کرده است

افشای اطلاعات تقریباً تمام جزئیات رونمایی قریب الوقوع آیفون 15 اپل را فاش کرده است

اما تنها چند روز مانده به پایان، رازهای جدیدی فاش شده است، مارک گورمن از بلومبرگ در گزارشی جامع ابعاد، وزن، تغییرات طراحی، عمر باتری و قابلیت‌های دوربین مدل‌های مختلف آیفون 15 را به تفصیل شرح داده است.

بیایید آنها را تجزیه کنیم.

اندازه - گورمن ادعا می کند که شاسی تیتانیومی جدید آیفون 15 پرو باعث کاهش 10 درصدی وزن می شود. اگرچه این مقدار زیاد به نظر نمی رسد، به این معنی است که وزن آیفون 15 پرو فقط 185 گرم است که از 206 گرم کمتر است، و وزن آیفون 15 پرو مکس از 240 گرم، 216 گرم است. داشتن وزن آیفون 15 پرو مکس کمی بیشتر از آیفون 14 پرو که یک تفاوت بزرگ است.

طراحی 

گورمن همچنین فاش می‌کند که شاسی تیتانیومی پرو دارای روکشی خاص برای کاهش اثر انگشت خواهد بود و گوشه‌های صاف و گرد جایگزین لبه‌های سخت مدل‌های قبلی خود می‌شود. نمایشگرهای آیفون 15 پرو و پرو مکس نیز به دلیل کاهش یک سومی سایز قاب، به طرز چشمگیری بزرگتر به نظر می رسند. همه مدل‌های آیفون 15 دارای طراحی قابل تعمیر خواهند بود و اپل اخیراً از لایحه حق تعمیر کالیفرنیا حمایت کرده است.

عمر باتری و شارژ

گرچه گورمن ادعا می کند که اعداد و ارقام ارائه نمی دهد، تراشه آیفون 15 پرو A17 بایونیک عمر باتری بیشتری نسبت به 23 تا 29 ساعت ارائه شده توسط آیفون 14 پرو و پرو مکس به ترتیب ارائه می دهد. شارژ بی سیم نیز برای تمامی مدل های آیفون 15 سریعتر خواهد بود.

دوربین ها

برای اولین بار، آیفون 15 پرو و پرو مکس دارای دوربین های تله فوتو (زوم) و فوق عریض با بیش از 12 مگاپیکسل خواهند بود. با این حال، گورمان عددی ارائه نمی کند. لنز زوم پریسکوپی منحصر به فرد Pro Max زوم اپتیکال تا 6 برابر را ارائه می دهد.

گورمن همچنین از چندین نشت گزارش شده قبلی در مورد این محدوده پشتیبانی می کند: آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای تراشه A16 Bionic آیفون 14 پرو، دوربین 48 مگاپیکسلی و طراحی Dynamic Island خواهند بود. در حالی که آیفون 15 پرو و پرو مکس رم بیشتری خواهند داشت، چیزی که اخیرا توسط TrendForce تایید شده است.

در این مرحله، ما تقریباً همه چیز را در مورد خط تولید آیفون 15 می دانیم، از جمله قیمت های بالاتر اپل برای مدل های Pro. شاید تنها سوالی که باقی می ماند این باشد که آیا آیفون 15 پرو مکس همزمان با سایر محصولات عرضه می شود یا قربانی تاخیرهای قابل انتظار می شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد