به روز شدن مایکروسافت Surface Laptop Go و Laptop Studio

جمعه 31 شهریور 1402 - 12:09
به روز شدن مایکروسافت Surface Laptop Go و Laptop Studio
مایکروسافت Surface Laptop Go و Laptop Studio را وارد بازار کرد

رویداد Surface بدون Panos Panay چیست؟ مایکروسافت امروز در جریان یک رویداد ویندوز شهر نیویورک به این سوال وجودی پاسخ داد. این شرکت در غیاب رئیس قدیمی بخش پانای (که خروج عجولانه او از شرکت در اوایل این هفته اعلام شد)، اسلحه های بزرگ را شکست، زیرا ساتیا نادلا مدیر عامل شرکت روی صحنه رفت. اما سخت‌افزار ستاره واقعی نمایش امروز بود – به‌ویژه Surface Laptop Go 3 و Surface Laptop Studio 2.پانزده ماه پس از اینکه Laptop Go 2 با یک حسگر اثرانگشت جدید معرفی شد، جانشین آن با قطعات داخلی جدید وارد بازار شد. این سیستم از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 و گرافیک Intel Iris Xe پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت در حال مقایسه عملکرد با Surface Laptop Go اصلی است که در پایان سال 2020 وارد بازار شد و بیان می کند که نشان دهنده افزایش سرعت 88 درصدی است.

همانطور که از نام آن پیداست، قابل حمل بودن در اینجا بسیار مهم است. وزن آن کمی کمتر از 2.5 پوند است - برای یک دستگاه 12.4 اینچی بسیار خوب است. این یک صفحه نمایش لمسی است، به طور طبیعی، مطابق با بقیه خط. دارای یک جفت میکروفون استودیو، همراه با بلندگوهای تنظیم شده توسط Dolby Atmos. مایکروسافت همچنین وعده 15 ساعت زندگی با شارژ را داده است.

لپ تاپ استودیو جدید 14.4 اینچ است. این پردازنده از نسل سیزدهم اینتل Core H-class پشتیبانی می‌کند. این سیستم دارای گرافیک اختیاری Nvidia GeForce RTX 4050، 4060 یا RTX 2000 است. این دستگاه دارای دو درگاه USB-C/Thunderbolt 4، یک درگاه قدیمی USB-A و کارت‌خوان microSD است - اشاره‌ای به آغوش خط سرفیس از دسته حرفه‌ای خلاق. از ظاهر چیزها، این یک سیستم محکم و جامع است.هر دو سیستم اکنون برای پیش‌سفارش آماده شده‌اند و ارسال آن از 3 اکتبر(11مهر) آغاز می‌شود. Laptop Go 3 از 799 دلار(39.950.000 تومن) شروع می‌شود و Laptop Studio 2 1999 دلار(99.950.000 تومن) است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد