LG Tone Free Fit و صدای باور نکردنی

دوشنبه 6 شهریور 1402 - 10:45
LG Tone Free Fit و صدای باور نکردنی
برای یک هدفون کوچک مناسب برای ورزش و تناسب اندام، Tone Free Fit مطمئناً دارای حذف نویز بسیار قوی است

در اوج گیری برندها و باز هم LG

در اوج گیری برندها، یکی از نوآورانه‌ترین محصولات، هدفون‌های بی‌سیم سری ال‌جی Tone بودند که با فناوری UV عرضه می‌شدند که هر بار که ایرفون ها برای شارژ مجدد به کیس شارژ برمیگشتند، ضدعفونی می‌کرد. با این حال، این هدفون‌ها با صدای فوق‌العاده کمی گران و از نظر ظاهری تا حدودی جدی بودند. اکنون ال‌جی سری Tone Free Fit را با هدف افرادی که بسیار فعال هستند و به راحتی هدفون‌هایی که با رژیم تناسب اندام آنها مناسب هستند، عرضه کرده است.

برخلاف طراحی پایه های مدل‌های قبلی، LG Tone Free Fit طراحی فشرده‌تری دارد که با سری های سیلیکونی در بالای آن کاملاً در گوش‌های شما قرار می‌گیرد تا در هنگام دویدن صبحگاهی یا تمرینات آخر شب در جای خود بماند.هدفون‌ها با طراحی دو رنگ زرد مشکی و فلورسنت عرضه می‌شوند که با قسمت داخلی قاب شارژ می‌شود. با این حال، کیس شارژ خیلی جمع و جور نیست. به نظر می رسد کمی بزرگتر از مدل های قبلی باشد.

کیفیت LG Tone Free Fit

لحظه‌ای که LG Tone Free Fit داخل گوشم رفت، واقعاً متحیر شدم، زیرا پهپاد فن اتمبرگ در اتاق نشیمن من بلافاصله پس از گذاشتن به حالت خلاء درامد. برای یک هدفون کوچک متمرکز بر تناسب اندام، Tone Free Fit مطمئناً دارای حذف نویز بسیار قوی است. ممکن است با این رنج قیمت در کلاس بهترین باشد. و وقتی برای پیاده روی عصرگاهی می روم، جایی که ترافیک همیشه یک نگرانی است، حالت محیطی به خوبی کار می کند. در واقع، من این واقعیت را دوست دارم که برنامه Tone Free در اینجا دو گزینه را در اختیار شما قرار می دهد - حالت مکالمه و حالت گوش دادن برای زمانی که فقط باید از محیط اطراف خود آگاه باشید.

می‌توانید با استفاده از تنظیمات پد لمسی روی هدفون‌ها نیز به حالت محیطی بروید، اما به‌طور پیش‌فرض به تنظیماتی که در برنامه انتخاب کرده‌اید، می‌رود. این برنامه به شما امکان می‌دهد حالت‌های اکولایزر از پیش تعیین‌شده مانند مرحله صدای غوطه‌ور یا سه بعدی را برای فیلم‌ها و بازی‌ها انتخاب کنید. همچنین با گزینه ای برای ایجاد تنظیمات سفارشی خود همراه است. با استفاده از این برنامه می‌توانید هدفون‌ها را در صورتی که داخل حفره‌های مبل شما فرو میرود یا دسترسی ندارید، پیدا کنید.

وقتی به Rich Men North of Richmond گوش می‌دهید، صدای الیور آنتونی تمام تمرکز را به خود جلب می‌کند، گیتار همراهی متعادل با آهنگی سیاسی او است که در سراسر جهان محبوب می‌شود. اما با تغییر به بازی Zach Bryan’s Something in the Orange، متوجه می شوید که این هدفون ها چقدر می توانند غنی باشند. صدای آکوردهای گیتار فراتر از گوش شما طنین انداز می شود و قلب و روح شما را به تپش می اندازد. همچنین، صحنه صدا را بهتر احساس می‌کنید، که گوش‌هایتان را با اوج و نشیب پر می‌کند. شما این حس را دارید که Tone Free بیشتر یک نمایه خنثی دارد، بدون باس یا صدای اضافی.در حالی که Fly Fly Away اثر شکر راوجیانی در یک پیاده روی در اواخر عصر مرا بسیار دور کرد، قطرات عرقی که روی پیشانی ام چکید به من یادآوری کرد که واقعا کجا هستم. اما Free Tone Fit با رتبه IP67 خود می تواند این را به خوبی مدیریت کند. من از این واقعیت خوشم آمد که می‌توانید با استفاده از برنامه، صفحه لمسی هدفون‌ها را قفل کنید تا هنگام تمرین، هیچ لمس اشتباهی وجود نداشته باشد.یک بار شارژ باید بتواند یک هفته کامل را با ساعت های زیادی موسیقی و تماس دوام بیاورد. در واقع، برای بررسی یک هفته ای، من مجبور نبودم اینها را بیش از یک بار شارژ کنم. و هر بار که کیس شارژ را باز می‌کنید، چراغ‌های آبی را می‌بینید که در حال خواندن هستند و به هدفون‌های شما عملکرد UV-Nano را می‌دهند.

.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد