روش های تماشا پخش زنده از رویدادهای آیفون 15

سه شنبه 21 شهریور 1402 - 09:29
روش های تماشا پخش زنده از رویدادهای آیفون 15
رویداد Apple Wonderlust ، چند روش برای تماشای پخش زنده از راه اندازی آیفون 15

رویداد معرفی آیفون 15 اپل قرار است در ساعت (22:30 شب به وقت هند) (به وقت ایران 20:30) از مقر این غول فناوری در کوپرتینو برگزار شود. این رویداد Wonderlust نامگذاری شده است و بسیاری از راه‌اندازی‌های دیگر از جمله Air Pods با پورت USB نوع C و نسل جدید ساعت‌های اپل را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

به‌روزرسانی‌های زنده رویداد Apple 2023
با توجه به دیکشنری Urban، اصطلاح Wonderlust به معنای «میل به قرار گرفتن در حالت شگفت‌انگیز دائمی» است. برای این سال.

رویداد سپتامبر توسط اپل معمولاً برای عرضه‌های اصلی سخت‌افزار سال از جمله جدیدترین سری آیفون‌ها رزرو می‌شود. اپل قرار است امسال چهار آیفون جدید به نام‌های آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس را معرفی کند. اپل واچ سری 9 نیز امسال معرفی می شود در حالی که امسال خبری از Apple Watch Ultra یا Apple Watch Se نیست.

3 روش برای تماشای رویداد Apple Wonderlust:

وب سایت اپل:
کاربران می‌توانند به وب‌سایت اپل بروید و به صفحه رویدادهای اپل بروید یا مستقیماً از صفحه رویدادها در www.apple.com/apple-events بازدید کنند. اپل به طور مداوم رویدادهای خود را در وب‌سایت پخش زنده ارائه می‌کند. به برنامه دسترسی داشته باشید علاقه مندان به اپل همچنین می توانند یادآوری را به تقویم خود اضافه کنند تا عرضه آیفون 15 را از دست ندهند.

جریان یوتیوب:
اپل همچنین رویداد Wonderlust را از طریق صفحه یوتیوب این شرکت پخش خواهد کرد. اپل چندین سال است که تمام رویدادهای خود را در یوتیوب به صورت زنده پخش می کند. در زیر لینک تماشای آن در پلتفرم استریم وجود دارد.

اپل تی وی:
روش اصلی برای تماشای رویداد Wonderlust از طریق برنامه Apple TV است. انتظار می‌رود که غول فناوری امروز لیست رویداد معرفی آیفون 15 را نیز اضافه کند و پخش زنده این رویداد را برای کاربران آسان‌تر کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد