به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11

جمعه 31 شهریور 1402 - 12:18
به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11
به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11 مایکروسافت در 26 سپتامبر با استفاده از هوش مصنوعی Copilot منتشر می‌شود

مایکروسافت یک به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11 را هفته آینده، در 26 سپتامبر (4مهر) منتشر می‌کند. نام جذاب 23H2 با برخی از ویژگی‌های واقعی تغییر بازی، همراه با یکسری بهبودهای کیفیت زندگی، پر شده است. این به روز رسانی درست به موقع برای معرفی Surface Laptop Go 3 و Surface Laptop Studio 2 که به تازگی معرفی شده است، می رسد.

خبر بزرگ در اینجا گنجاندن ویژگی جدید Windows Copilot مجهز به هوش مصنوعی است. این مجموعه ابزار قبلاً به عنوان بخشی از مرورگر Edge وجود دارد، اما اکنون به صورت بومی در ویندوز پیاده‌سازی می‌شود که امکان استفاده از موارد بسیار خوبی را فراهم می‌کند. این پیاده‌سازی بومی به این معنی است که Copilot تقریباً در همه جنبه‌های سیستم عامل، از Powerpoint گرفته تا Teams و فراتر از آن، در دسترس است.

به عنوان مثال، می‌توانید از Copilot برای ایجاد پیام‌های متنی با استفاده از داده‌های تقویم، کاوش گزینه‌های ناوبری در Outlook، تولید لیست‌های پخش Spotify و موارد دیگر استفاده کنید. این یک هوش مصنوعی مولد است، بنابراین Copilot همچنین آیتم‌هایی را که فقط بر اساس عکس هستند خرید می‌کند، پس‌زمینه عکس را حذف می‌کند و به ایجاد کننده تصویر Bing دسترسی خواهد داشت، که به زودی بر اساس Dall-E 3 بسیار بهبود یافته ساخته خواهد شد. گپ بینگ نیز اکنون یک ویژگی بومی است. که در نوار کناری وجود دارد.

هوش مصنوعی تنها بازی در شهر نیست، زیرا این یک به‌روزرسانی سنتی سیستم عامل با بهبودهای معمول کیفیت زندگی است. بالاخره پشتیبانی بومی از فرمت‌های فایل RAR و 7-zip وجود دارد، بنابراین می‌توانید از شر آن برنامه‌های بایگانی شخص ثالث خلاص شوید. File Explorer به طور کامل برای افزایش کارایی، با تصاویر کوچک فایل های بزرگ و یک رابط چرخ و فلک، دوباره طراحی شده است، و برنامه Paint نیز با یک حالت تاریک جدید و لایه های شفاف آینده، تغییری مشابه را تجربه کرد. یک ولوم میکسر بازطراحی شده و کنترل‌های نور RGB به‌روزرسانی شده به نام Dynamic Lighting وجود دارد. مجموعه ابزار اخیر از استاندارد باز HID LampArray استفاده می کند و بسیاری از نام های بزرگ رایانه های شخصی بازی و لوازم جانبی قول داده اند از این تلاش حمایت کنند، مانند ایسر، ایسوس، اچ پی، ریزر و لاجیتک و غیره.

برخی از ویژگی های فعلی ویندوز 11 در اینجا به روز رسانی های جزئی دریافت کرده اند. تجربه کلید عبور بهینه شده است و انتقال داده‌های شما به رایانه‌ای جدید به لطف مجموعه نرم‌افزار رسمی پشتیبان‌گیری ویندوز کارآمد شده است. علاوه بر این، کنترل‌های صوتی گسترش یافته‌اند و برنامه عکس‌ها دارای برخی گزینه‌های ویرایش جدید است.در نهایت، ویژگی Ink Anywhere که به تازگی معرفی شده است وجود دارد. این مجموعه ابزار جذاب منحصراً برای کاربران قلم است که با رایانه شخصی صفحه لمسی یا دستگاه هیبریدی تعامل دارند. Ink Anywhere به شما امکان می دهد در هر جعبه متنی در هر نقطه از سیستم عامل روی صفحه بکشید. سیستم عامل دست خط را به متن تبدیل می کند و از آن به روش های ابتکاری استفاده می کند. این برای آپلود فوری یادداشت ها مفید است، اما سیستم همچنین از هوش مصنوعی برای پاسخگویی خودکار به پرسش ها استفاده می کند و مایکروسافت ابزار مورد استفاده برای تکمیل یک مسئله ریاضی دست نویس را نشان می دهد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد