انتشار OxygenOS 14 Beta

سه شنبه 28 شهریور 1402 - 14:40
انتشار OxygenOS 14 Beta
OnePlus جدول زمانی انتشار OxygenOS 14 Beta را منتشر کرد. دستگاه های واجد شرایط را بررسی کنید!

OnePlus انتشار OxygenOS 14 بر اساس به‌روزرسانی بتا اندروید 14 اکتبر(22 مهر) برای دستگاه‌های واجد شرایط آغاز می‌کند و تا نوامبر(آبان)  ادامه خواهد داشت. در زیر می توانید لیست دستگاه های واجد شرایط را بررسی کنید.

October

OnePlus 11R
OnePlus Nord 3
OnePlus 10 Pro and OnePlus 10T
OnePlus Pad

November

OnePlus 10R
OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro
OnePlus 9R and OnePlus OnePlus 9RT
OnePlus 8T
OnePlus Nord CE 3 and Nord CE 3 Lite
OnePlus Nord CE 2 Lite
OnePlus Nord 2T
OnePlus Nord N30

در حالی که OnePlus در مورد به روز رسانی پایدار صحبت نکرده است، اما فاش کرده است که OnePlus Nord N20 آن را در H1 2024 دریافت خواهد کرد. این بدان معنی است که می توانیم انتظار داشته باشیم که OxygenOS 14 پایدار حتی برای دستگاه های ذکر شده در همان زمان در دسترس باشد. به‌روزرسانی بتای باز OxygenOS 14 به تدریج منتشر می‌شود و می‌توانید آن را از طریق تنظیمات دانلود کنید. به خاطر داشته باشید که این یک به روز رسانی بتا است و از این رو می تواند باگ باشد. پس از بازخورد مورد نیاز کاربران، OnePlus برنامه پایدار OxygenOS 14 را منتشر خواهد کرد.

OxygenOS 14 تغییراتی را در طراحی Aquamorphic با تم ها و رنگ های جدید ایجاد می کند. نکات طراحی Aquamorphic با اضافه شدن گزینه های جدید به آهنگ های زنگ و صداهای اعلان سیستم می رسد. موتور Trinity جدید برای چندین ارتقاء عملکرد گنجانده خواهد شد. به علاوه، می‌توانید انتظار ویژگی‌های جدید حفظ حریم خصوصی را در کنار ویژگی‌های اندروید ۱۴ داشته باشید.هفته آینده جزئیات دقیق OxygenOS 14 و جدول زمانی انتشار نسخه پایدار آن را دریافت خواهیم کرد. بنابراین، منتظر به روز رسانی های بیشتر باشید. همچنین، آیا گوشی OnePlus شما در لیست بروزرسانی OxygenOS 14 قرار دارد؟

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد