Reduce Eyestrain With This Hidden iOS 17 Feature

شنبه 22 مهر 1402 - 12:32
Reduce Eyestrain With This Hidden iOS 17 Feature
زمانی که آیفون شما خیلی به صورت شما نزدیک است به شما هشدار می دهد.

اپل iOS 17 را با ویژگی‌ها و بهبودهای جدید، مانند حالت StandBy و ارتقاء به تصحیح خودکار منتشر کرد. اما یکی از ویژگی های جدید که کمتر در مورد آن صحبت شده است، فاصله صفحه نمایش است.

این ویژگی زمانی که آیفون یا آیپد خود را خیلی نزدیک به صورت خود گرفته اید، به شما هشدار می دهد، مانند اینکه والدینی به شما می گویند دورتر از تلویزیون یا صفحه نمایش کامپیوتر بنشینید. به گفته سازمان بهداشت Cedars-Sinai، اگرچه داشتن یک صفحه نمایش در نزدیکی صورت ممکن است به چشمان شما آسیبی نرساند، اما می تواند آنها را تحت فشار قرار دهد و آنها را تحریک کند. خوشبختانه، این ویژگی جدید iOS 17 به شما کمک می کند تا خستگی چشم را کاهش دهید و به گفته اپل، حتی می تواند خطر نزدیک بینی یا نزدیک بینی را کاهش دهد.

در اینجا نحوه روشن کردن Screen Distance و استراحت دادن به چشمانتان آمده است.

صفحه را روشن کنید
1. تنظیمات را باز کنید.
2. روی Screen Time ضربه بزنید.
3. روی Screen Distance ضربه بزنید.

سپس دو صفحه را می بینید که توضیح می دهند فاصله صفحه چیست و چگونه کار می کند. روی Continue در هر دو صفحه ضربه بزنید، و Screen Distance به طور خودکار بعد از این صفحه ها روشن می شود. هر دو صفحه فقط با اولین باری که به Screen Distance می روید ظاهر می شوند.اکنون، پس از اینکه آیفون خود را برای چند دقیقه خیلی نزدیک به صورت خود نگه داشتید، صفحه نمایش شما با پیامی مسدود می شود که عبارت «آیفون ممکن است خیلی نزدیک باشد» مسدود می شود.

صفحه نمایش شما مسدود می ماند تا زمانی که آیفون خود را دورتر نگه دارید. سپس، صفحه نمایش شما یک علامت تیک را نشان می دهد و برای حذف بلوک باید روی Continue ضربه بزنید.

خاموش کردن صفحه
Screen Distance یک ویژگی مفید iOS است که ممکن است خستگی چشم را کاهش دهد و حتی خطر نزدیک بینی را کاهش دهد. با این حال، اگر هشدارها را بیشتر آزاردهنده می‌دانید تا مفید، در اینجا نحوه خاموش کردن فاصله صفحه نمایش آمده است.

1. تنظیمات را باز کنید.
2. روی Screen Time ضربه بزنید.
3. روی Screen Distance ضربه بزنید.
4. روی کلید کنار Screen Distance ضربه بزنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد