شایعات S24

جمعه 7 مهر 1402 - 11:42
شایعات S24
تا رونمایی Samsung Galaxy S24 تمامی شایعات را روز به روز اینجا همراه ما باشید

در حالی که حداقل چهار ماه تا معرفی رسمی سری گلکسی اس 24 فاصله داریم، اطلاعات فاش شده در حال حاضر شروع به افشای ویژگی های جدید احتمالی گوشی های آینده کرده است. برخی از ویژگی‌های طراحی گلکسی اس 24 در گذشته نیز شایعه شده بود و اکثر آنها ادعا می‌کردند که شاهد طراحی متفاوتی با گلکسی اس 23 خواهیم بود.

طراحی گلکسی اس 24 با اضلاع صاف به بیرون درز کرد

خب، یک فاش جدید از SmartPrix اکنون نشان می‌دهد که ما می‌توانیم از طراحی سری گلکسی S24 آینده سامسونگ انتظار داشته باشیم. گلکسی اس 24، کوچکترین گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است. دارای کناره های کاملاً صاف است که بزرگترین تغییر قابل مشاهده است. گوشه های گرد و قاب فلزی را مانند مدل قبلی خود حفظ می کند.

قسمت جلویی دستگاه تقریباً به طور کامل توسط صفحه نمایشی پوشانده شده است که یک بریدگی به شکل سوراخ برای دوربین سلفی دارد. ابعاد گلکسی اس 24 147 در 70.5 در 7.6 میلی متر در مقایسه با ابعاد 146.3 در 70.9 در 7.6 میلی متر گلکسی S23 است. اگر این اطلاعات درست باشد، گلکسی S24 کمی بلندتر و کمی باریکتر از مدل قبلی خود است.

این تلفن دارای سه دوربین در پشت با حلقه های جداگانه دوربین است، شبیه به Galaxy S23. بنابراین، تفاوتی با مدل قبلی خود نخواهد داشت، مگر اینکه سامسونگ رنگ های کاملاً جدیدی را برای گوشی عرضه کند. این دستگاه دارای یک پورت USB Type-C، یک شیار سیم کارت، یک میکروفون و یک بلندگو در پایین است. در بالا، دو میکروفون دیگر وجود دارد. دکمه های پاور و ولوم در سمت راست دستگاه قرار دارند که از جلو به آن نگاه کنید.

مشخصات گلکسی اس 24 شایعه شده است

مشخصات مورد انتظار گلکسی اس 24 شامل تراشه اگزینوس 2400 است، اما از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در کانادا، چین و ایالات متحده استفاده خواهد کرد. این می تواند صفحه نمایش OLED LTPO 120 هرتزی با حداکثر روشنایی حداکثر 2500 نیت داشته باشد. انتظار می رود دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری داشته باشد. رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی خواهد داشت.انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع تا 25 وات پشتیبانی می کند. این دستگاه می تواند دارای رتبه IP68، بلندگوهای استریو و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش باشد.

نشت گلکسی S24 سامسونگ نمای 360 درجه از طراحی جدید لبه تخت را نشان می دهد

گوشی پریمیوم سامسونگ سال آینده می‌تواند اضلاع صاف‌تر و لبه‌های فلزی داشته باشد.

افشای جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 24 ظاهراً گوشی آینده را با رندرهای کامل 360 درجه نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که گوشی بعدی سامسونگ در زمان عرضه در اوایل سال 2024، لبه‌های گرد گوشی‌های قبلی خود را حذف خواهد کرد تا ظاهری صاف داشته باشد.

اولین مورد از سری افشاگری‌های منتشر شده توسط افشاگر استیو مک‌فلای، با نام مستعار @OnLeaks، با همکاری وب‌سایت SmartPrix، رندر چرخشی 360 درجه‌ای از آنچه ادعا می‌شود طراحی گلکسی S24 است را نشان می‌دهد. رندر مطمئناً از پشت شبیه یک گوشی گلکسی به نظر می رسد، به خصوص که طراحی جدیدترین گلکسی اس 23 را با سه دوربین پشتی که به صورت عمودی تراز شده اند بدون هیچ بلوک دوربین اطراف حفظ می کند.

این رندر همچنین یک انتخاب طراحی خاص را نشان می‌دهد: کناره‌های فلزی، که باعث می‌شود S24 ظاهری بسیار شبیه اضلاع فلزی و صاف آیفون‌های اخیر باشد، در مقابل رنگی بودن کناره‌های Galaxy S23 که با قاب پشتی آن‌ها مطابقت داشته باشد. این را با کمی نمک در نظر بگیرید، زیرا رندرها معمولاً با توجه به مشخصات و اسناد ساخته می شوند و اغلب در طراحی کلی به جای انتخاب مواد و رنگ دقیق هستند - به خصوص اگر سامسونگ ظاهر گوشی را نهایی نکرده باشد.اما SmartPrix اشاره می‌کند که رندر یک آنتن فوق‌باند (UWB) را در کناره تلفن نشان می‌دهد، که نشان می‌دهد به‌طور محسوسی در قسمت بیرونی گلکسی S24 ظاهر می‌شود نه مانند گوشی‌های قبلی گلکسی در داخل گوشی.در غیر این صورت، گوشی جدید ممکن است بسیار شبیه به نسل قبلی خود باشد و SmartPrix پیشنهاد می‌کند که ابعاد گلکسی S24 (147 x 70.5 x 7.6 میلی‌متر) تقریباً با ابعاد گلکسی S23 (146.3 x 70.9 x 7.6 میلی‌متر) یکسان باشد. به همین ترتیب، تنها پیش‌بینی مشخصات دیگر مربوط به نمایشگر 6.1 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است - همچنین تا حد زیادی نسبت به نسل قبلی خود تغییری نکرده است.McFly همچنین رندرهایی را برای Samsung Galaxy S24 Plus با همکاری GizNext فاش کرد، که بسیار شبیه به سایر رندرهای S24 بود -- و باز هم، نمای فلزی را در قاب کناری نشان می‌دهد. نشت S24 Plus همچنین به ابعاد احتمالی (158.5 x 75.9 x 7.75 میلی متر) اشاره کرد که تقریباً مشابه S23 Plus سال گذشته (157.7 x 76.2 x 7.6 میلی متر) است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد