Galaxy S23 FE سامسونگ با باتری بزرگتر و صفحه نمایش بزرگتر وارد بازار شد

چهارشنبه 12 مهر 1402 - 09:06
Galaxy S23 FE سامسونگ با باتری بزرگتر و صفحه نمایش بزرگتر وارد بازار شد
گوشی پرچمدار ارزان‌تر سامسونگ از گلکسی اس 23 بریدگی‌های قابل‌توجهی ایجاد می‌کند، اما ممکن است به اندازه کافی موارد ضروری را شامل شود.

Samsung Galaxy S23 FE

600 دلاری (30.000.000 میلیون تومن)، نسخه فن این شرکت را احیا می کند و با قیمت بسیار پایین تری نسبت به گلکسی S23 اصلی 800 دلاری(40.000.000 میلیون تومن) به فروش می رسد. سامسونگ روز سه‌شنبه پرچم‌دار ارزان‌تری را معرفی کرد که بسیاری از ویژگی‌های سطح بالاتر مانند قرار دادن لنز تله فوتو برای دوربین و شارژ بی‌سیم معکوس را حفظ می‌کند. با این حال، تغییرات قابل توجهی وجود دارد که ممکن است بر جذابیت کلی گوشی تأثیر نگذارد، اما نشان می دهد که چگونه سامسونگ توانسته گوشی را با اختلاف قیمت 200 دلاری عرضه کند.

عرضه S23 FE پس از آن صورت گرفت که سامسونگ در سال 2022 خط تولید را متوقف کرد، در اوایل همان سال Galaxy S21 FE را عرضه کرد اما تصمیم گرفت گلکسی S22 FE را عرضه نکند. هدف این گوشی ها ارائه حداکثر تجربه گوشی های پرچمدار با هزینه کمتر و در برخی موارد با گنجاندن باتری و صفحه نمایش بزرگتر است. در حالی که سامسونگ تعداد زیادی از گوشی‌های گلکسی A را با قیمت ۴۵۰ دلار و کمتر ارائه می‌کند، گوشی‌های FE سامسونگ تمایل دارند بر روی قابل توجه‌ترین ویژگی‌های خط بالاتر خود تمرکز کنند و در عین حال در مناطقی که کمتر قابل توجه باشند، کاهش می‌دهند.

در مورد Galaxy S23 FE، سامسونگ تصمیم گرفت تا با استفاده از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 سال گذشته کاهش یابد - اما این پردازنده هنوز برای اکثر وظایف بسیار قدرتمند است و می‌توان آن را در تلفن تاشو 1000 دلاری Razr Plus موتورولا یافت. همچنین تغییر محسوسی در ظاهر گوشی به چشم می خورد، به طوری که گلکسی اس 23 استاندارد از قاب آلومینیومی براق تری نسبت به آلومینیوم استفاده شده در FE استفاده می کند.

گلکسی اس 23 FE دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است، شبیه به گلکسی S23، اما دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی آن یک گام کوچکتر از دوربین معمولی زوم 10 مگاپیکسلی S23 است. S23 FE همچنین از یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی در مقابل دوربین 12 مگاپیکسلی که در S23 استاندارد دیده می شود، استفاده می کند.

در حالی که برای دریافت تاثیر بهتر به زمان بیشتری با گوشی نیاز دارم، افکار اولیه من Galaxy S23 FE را جایگزین کمتری برای "طرفداران" می داند، اما بیشتر به عنوان گزینه ای برای در نظر گرفتن یک پله بالاتر از پیکسل 7A با قیمت 499 دلار است. و گلکسی A54. در حالی که برای مشاهده مقایسه FE با 7A به تست دوربین نیاز است، گوشی جدید سامسونگ صفحه نمایش کمی بزرگتر از گوشی گوگل دارد. S23 FE همچنین دارای یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر است که نه 7A و نه گلکسی A54 شامل آن نمی شوند.

Galaxy S23 FE در میانه فصل شلوغ تلفن های پاییز وارد بازار می شود و یک شب قبل از اینکه گوگل قصد دارد از خط پیکسل 8 خود رونمایی کند، رونمایی شد. سامسونگ همچنین احتمالاً گلکسی اس 24 را در اوایل سال آینده و تنها چند ماه دیگر معرفی خواهد کرد.اما FE گزینه ممتاز تری را برای افرادی که به دنبال خرید از تلفن هایی هستند که معمولاً بین 300 تا 500 دلار قیمت دارند، ارائه می دهد و می تواند تمام موارد ضروری را با این قیمت پایین تر ارائه دهد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد