یک لنز ماکرو 20x واقعی و عکسای باور نکردنی

دوشنبه 6 شهریور 1402 - 10:00
یک لنز ماکرو 20x واقعی و عکسای باور نکردنی
کیت لنز ماکرو Skyvik Signi X Mobile Camera 20X یک لنز ماکرو واقعی را با هزینه ای نه چندان زیاد به گوشی شما اضافه می کند.

به دوربین‌های ماکرو در گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه گوشی‌های میان‌رده اشاره کنید، و مطمئن هستیم که اکثر افراد به سادگی سر خود را از روی ناامیدی تکان می‌دهند. و با دلیل موجه در حالی که بسیاری از تلفن‌های موجود ادعا می‌کنند که دارای سنسورهای ماکرو اختصاصی هستند، اینها اغلب موارد بسیار 2 یا 5 مگاپیکسلی هستند که برگه‌های مشخصات و عکاسی را افزایش می‌دهند. عکاسی ماکرو یا فوق نزدیک برای بسیاری از کاربران چنین تلفن‌هایی به معنای گرفتن عکس با وضوح بالا از دوربین اصلی و سپس برش دادن آن برای مشاهده دقیق‌تر سوژه است.

.

یک لنز ماکرو با حس‌ها و لوازم جانبی درجه یک

کیت لنز ماکرو Skyvik Signi X Mobile Camera 20X که با نام دقیق نامگذاری شده است، این وضعیت را تغییر می دهد. همانطور که از نام آن مشخص است، این یک لنز ماکرو است که بزرگنمایی 20 برابری را به هر دوربین گوشی اضافه می کند. در گذشته چنین لنزهایی وجود داشته است، اما استفاده از آنها دشوار بوده، فقط با برخی از تلفن‌ها سازگار بوده و اغلب بسیار گران هستند (گزینه‌های ارزان قیمت معمولاً کیفیت تصویر و محصول پایینی دارند)

Signi X با یک گیره پلاستیکی با کیفیت خوب با لنز در یک طرف ساخته شده است. به طور چشمگیری، Skyvik پارچه تمیزکننده، پوشش لنز و حتی یک قلاب حمل را اضافه کرده است که همه در داخل یک کیف حمل هوشمند بسته بندی شده اند.استفاده ساده و نتایج بسیار خوبی دارد.
استفاده از آن به سادگی بستن لنز بر روی دوربین انتخابی شما (ما سنسور اصلی را توصیه می کنیم) روی گوشی شما است. این یک گیره نسبتاً محکم است، بنابراین برای باز کردن آن باید به شدت فشار دهید. خود لنز می‌تواند به راحتی روی اکثر تلفن‌هایی که ما آن را با آن‌ها امتحان کرده‌ایم قرار گیرد - Redmi Note 12 Pro+، OnePlus Nord 3 و Samsung Galaxy M34. بله، طراحی گیره به این معنی است که قسمت دیگر گیره به نمایشگر گوشی شما ختم می‌شود، اما این انتهای گیره صاف و بالشتکی است و هیچ اثری روی نمایشگر باقی نمی‌گذارد و آسیبی به آن وارد نمی‌کند.

هنگامی که لنز در بالای دوربین گوشی شما قرار دارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانه بگیرید و عکس بگیرید. لنز یک ضمیمه کاملاً فیزیکی است - برای استفاده از آن نیازی به دانلود نرم افزار ندارید. توصیه می کنیم از آن با سنسور اصلی گوشی خود استفاده کنید، زیرا تصویری با وضوح بسیار بالا در بهترین دوربین دستگاه خود دریافت می کنید. عکاسی از فاصله معمولی با این لنز کاملاً منتفی است - همه چیز محو می شود. با این حال، چند سانتی‌متر از سوژه خود فاصله بگیرید و ناگهان می‌بینید که با وضوح شگفت‌انگیزی بر روی صفحه نمایش گوشی خود ظاهر می‌شود. حتی می توانید کمی بزرگنمایی دیجیتالی کنید، اما ما آن را توصیه نمی کنیم. به یاد داشته باشید که دستان خود را ثابت نگه دارید، اما هر چه به سوژه نزدیکتر می شوید، لرزش بیشتری به سمت سوژه می رود. همچنین نزدیک بودن به سوژه استفاده از لنز را برای فیلمبرداری محدود می کند، زیرا ردیابی سوژه از آن این نزدیکی دشوار است و حتی زمانی که شما قادر به انجام آن هستید، گاهی اوقات به سادگی از چارچوب خارج می شود (همانطور که بسیاری از مورچه ها و حشرات انجام دادند). در مجموع. کیفیت تصویر Signi X به طور کلی بسیار خوب بود، و اگرچه رنگ‌ها کمی درخشندگی خود را از دست دادند، اما معمولا ماکرو و کلوز آپ فوق‌العاده دریافت می‌کردیم – بسیار بهتر از آن سنسورهای ماکرو با وضوح پایین. با توجه به قیمتی که دارد، این لنز عکاسی ماکرو بسیار خوبی را به خصوص در گوشی‌های هوشمند میان‌رده ارائه می‌کند.

آیا می خواهید با گوشی خود از نزدیک عکس بگیرید؟ این لنز را بگیرید
البته، همه چیز با Skyvik Signi X آسان نیست. اتصال فیزیکی آن به تلفن هوشمند گاهی اوقات می تواند یک چالش باشد. اگر دوربین‌ها در پشت تلفن نزدیک به هم قرار گیرند یا اگر تلفن در یک قاب ضخیم باشد، سیستم کلیپ همیشه خوب کار نمی‌کند. گاهی اوقات پشت گیره (که به صفحه نمایش ختم می شود) می تواند قسمت هایی از رابط کاربری دوربین گوشی را نیز بپوشاند. خود لنز زمانی که بسیار نزدیک به سوژه است (3 تا 8 سانتی متر) بهترین عملکرد را دارد و فوکوس واقعاً به حرکت به جلو و عقب محدود می شود تا زمانی که عکسی به اندازه کافی واضح بگیرید. منطقه فوکوس به خودی خود بسیار کوچک است، بنابراین گاهی اوقات ممکن است این تصور را داشته باشید که بسیاری از عکس ها تار هستند. این لنز همچنین در تلفن‌های رده بالا استفاده محدودی دارد، جایی که دستگاه به طور خودکار بین دوربین‌ها سوئیچ می‌کند. بنابراین ممکن است لنز را روی یک دوربین خاص قرار دهید تا گوشی به دوربین دیگری تغییر مکان دهد (چیزی که اغلب در حالت ماکرو اتفاق می افتد). با تغییر دستی دوربین ها می توان آن را مدیریت کرد، اما این به دردسر می افزاید.

با این حال، کیت لنز ماکرو Skyvik Signi X Mobile Camera 20X یک لنز ماکرو واقعی را با هزینه ای نه چندان زیاد به گوشی شما اضافه می کند. این دوربین بسیار جلوتر از سنسورهای ماکرو 2 و 5 مگاپیکسلی است که با اکثر دستگاه‌های میان‌رده عرضه می‌شوند و با ساختار خوب و لوازم جانبی عالی عرضه می‌شوند. فقط مطمئن شوید که با دوربین اصلی گوشی شما مطابقت دارد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد