Bose Noise Cancelling تنها با قیمت 199 دلار (9.950.000 تومن) عرضه می شوند.

یکشنبه 14 آبان 1402 - 09:32
Bose Noise Cancelling تنها با قیمت 199 دلار (9.950.000 تومن) عرضه می شوند.
اگر زیاد سفر می‌کنید و نیاز به هدفون‌های حذف نویز قدرتمند دارید، شکست دادن Bose QuietComfort Earbuds 2 سخت است

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، می‌دانید که همه صداها چقدر بلند می‌شود، حتی اگر در راحتی خانه خود بنشینید. اگر در حال رفت و آمد به محل کار هستید، از این هم بدتر است. اینجاست که حذف فعال نویز عالی می‌تواند به یک نجات بخش تبدیل شود، زیرا نه تنها به خاموش کردن تمام نویزها کمک می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد هر زمان که دوست دارید به موسیقی، پادکست، نمایش یا فیلم خود گوش دهید. هدفون Bose QuietComfort 2 "صدای عالی و بهترین حذف نویز در کلاس" را ارائه می دهد. اکنون، این در سال 2022 نوشته شده بود، قبل از اینکه دیوید هدفون جدیدتر و کمی بهتر Bose QuietComfort Ultra را آزمایش کند. اما این مدل کاملاً جدید 2023 قیمتی معادل 299 دلار دارد. در مقابل، در حال حاضر می توانید QC Earbuds 2 را تنها با قیمت 199 دلار به جای 279 دلار معمولی خریداری کنید. این کمترین قیمتی است که تا به امروز دیده ایم.

Bose QC Earbuds 2 دارای چند ویژگی مشابه با مدل های قبلی خود است، اما از آنها به روشی کارآمدتر استفاده می کند. به عنوان مثال، در حالی که آنها درایورهای مشابهی دارند، Bose از فناوری CustomTune خود برای بهبود وفاداری صدا استفاده کرده است. آنها همچنین دارای عمق و ظرافت بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی هستند و به طور کلی چیزها واضح تر و طبیعی تر به نظر می رسند. همچنین صدای گرم بسیار خوبی برای صداها وجود دارد که به برقراری تماس تلفنی نیز کمک می کند، و چهار میکروفون، که دو میکروفون آن به شکل پرتو هستند، به بلند کردن صدای شما کمک می کند تا آن طرف دیگر بتواند صدای شما را کاملا بشنوند.

نکته قابل توجه در مورد QC Earbuds 2 ANC است، با تاکید ویژه بر فرکانس‌های میانی و بالا که قبلاً به سختی خاموش می‌شدند. در واقع، متوجه خواهید شد که بیش از نیمی از صدایی را که در خیابان‌های شلوغ شهرتان پیدا می‌کنید، مسدود می‌کند. حتی حالت شفافیت نیز ارتقا یافته است و چیزها بسیار طبیعی تر به نظر می رسند، بنابراین حتی به نظر نمی رسد که آنها را پوشیده اید.

در مورد عمر باتری، با فعال کردن ANC حدود 6 ساعت و حدود 18 ساعت دیگر از کیس، در مجموع 24 ساعت پوشش داده می شود. تنها نقطه ضعف این است که قاب QC Earbuds 2 شارژ بی سیم ندارد، بنابراین باید آن را به کابل USB-C وصل کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد