سامسونگ از تیتانیوم برای گلکسی اس 24 اولترا استفاده می‌کند

یکشنبه 14 آبان 1402 - 09:49
سامسونگ از تیتانیوم برای گلکسی اس 24 اولترا استفاده می‌کند

اپل مدل جدید آیفون 15 پرو را با روکش تیتانیومی منحصربفرد و دکمه اکشن جدید معرفی کرد. در حالی که طراحی کلی کم و بیش یکسان است، پایان جدید همچنان برجسته ترین نقطه برای امسال است. با این حال، آیفون 15 پرو تنها دستگاهی نخواهد بود که روکش تیتانیومی دارد. طبق یک گزارش جدید، سامسونگ در حال آماده شدن برای استفاده از همان روکش تیتانیوم در گلکسی اس 24 اولترا در سال آینده است.

سامسونگ از اپل کپی می‌کند و روکش تیتانیوم را روی گلکسی اس 24 اولترا ارائه می‌کند، اما وزن آن را تا حدی کاهش می‌دهد.
روکش تیتانیومی در آیفون 15 پرو نسبت به ضد زنگ دارای چند مزیت است و همین امر را می توان از تکرار ساخت سامسونگ در گلکسی اس 24 اولترا نیز انتظار داشت. تیتانیوم نسبت به فولاد ضد زنگ دوام بیشتری دارد و در برابر خط و خش مقاوم‌تر است. علاوه بر این، امکان اصلاح چند گرم از دستگاه را نیز فراهم می کند. آیفون 15 پرو به طور قابل توجهی سبک تر از آیفون 14 پرو است و تقریباً 9 درصد وزن کمتری دارد.

طبق گزارشی از The Elec، سامسونگ قصد دارد یک روکش تیتانیوم را در گلکسی S23 Ultra معرفی کند. این شرکت مناسب می‌داند که تیتانیوم را بر روی مدل‌های اضافی دستگاه‌های خود بر اساس واکنش بازار عرضه کند. اگر بازار از پایان جدید به عنوان یک موفقیت تلقی کند، شرکت تیتانیوم را روی گوشی های دیگر عرضه خواهد کرد. به غیر از این، باید دید که آیا سامسونگ می تواند دستگاه های خود را سبک تر از اپل کند یا خیر.

منبع پیشنهاد می کند که استفاده سامسونگ از تیتانیوم می تواند دستگاه ها را سبک تر کند، اما این تفاوت در مقایسه با اپل ناچیز خواهد بود. همانطور که گفته شد، وزن آیفون 15 پرو مکس 221 گرم در مقایسه با 240 گرم آیفون 14 پرو مکس است. علاوه بر این، وزن آیفون 15 پرو 187 گرم در مقایسه با 206 گرم آیفون 14 پرو است. سامسونگ در حال حاضر از آلومینیوم سبک‌تر از فولاد ضد زنگ در مدل‌های گلکسی S23 استفاده می‌کند. از این پس، Galaxy S24 Ultra سامسونگ می‌تواند سبک‌تر از Galaxy S23 Ultra با تیتانیوم باشد، اما تفاوت با اپل مطابقت نخواهد داشت.

از آنجایی که پردازش و برش تیتانیوم دشوار است، بازده اولیه Galaxy S24 Ultra سامسونگ می تواند کمتر باشد. پرداخت به دلیل دوام و ویژگی های سبک وزن به طور گسترده در بخش هوافضا استفاده می شود. از آنجایی که تیتانیوم گران‌تر است و هزینه‌های مربوط به پردازش آن بیشتر است، می‌توانیم انتظار قیمت بالاتری برای Galaxy S24 Ultra در مقایسه با Galaxy S23 Ultra داشته باشیم. این گزارش ادعا می کند که قاب های تیتانیومی تا 100 دلار قیمت دارند. این شرکت اوایل سال آینده پرچمداران جدید خود را معرفی خواهد کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد