مربی تناسب اندام جدید Whoop AI ، یک تمرین فقط برای من

چهارشنبه 12 مهر 1402 - 09:24
مربی تناسب اندام جدید Whoop AI ، یک تمرین فقط برای من
گروه Woop 4 و مربی هوش مصنوعی جدید ،در چند هفته گذشته آزمایش شده.با ما همرا باشید

Whoop یک شرکت سلامت و تناسب اندام قدیمی است که یکی از عمیق ترین پوشیدنی های تناسب اندام را می سازد که می توانید بخرید. ووپ که مورد علاقه ورزشکاران و طرفداران مشهوری مانند لبرون جیمز و مایکل فلپس است، ویژگی جدیدی را حذف کرده است که ممکن است آن را برای افراد معمولی جذاب تر کند: یک مربی بدنسازی هوش مصنوعی.به گفته Whoop، این اولین پوشیدنی تناسب اندام با مربی هوش مصنوعی است که برای تفسیر داده های شما، کمک به برنامه ریزی تمرینات و رسیدن به اهدافتان در دسترس است. Woop Coach در نظر گرفته شده است تا توصیه ها و توصیه های شخصی شده بر اساس تقاضا را متحول کند.

گروه ووپ چیست؟
وقتی برای اولین بار شروع به پوشیدن Whoop خود کردم، از دیدن هیچ صفحه یا دکمه ای شگفت زده شدم. همه چیز در برنامه انجام می شود. وقتی وارد برنامه شدم سورپرایز دیگری داشتم. Whoop فاکتورهای معمولی را که سایر دستگاه های پوشیدنی انجام می دهند ردیابی نمی کند. هیچ اطلاعاتی در مورد مراحل، پله ها یا دقایق فعال خود دریافت نخواهید کرد.این تنها فشار، خواب و ریکاوری را با کمک پنج LED، یک سنسور دمای بدن و چهار فتودیود اندازه گیری می کند. علیرغم محدود بودن به این سه معیار، آنها را به خوبی اندازه گیری می کند و آنها را در نمودارها و نمودارهایی ارائه می کند که به نشان دادن نحوه تعامل آنها با یکدیگر کمک می کند.

چیزهایی که در مورد گروه Whoop 4 لذت بخشه:

داده های شخصی بر اساس خواب، فشار و بهبودی شما.
استفاده از این برنامه آسان است و دارای برگه هایی برای هر معیار است.
شارژر روی بند می‌چرخد، بنابراین لازم نیست نگران باشید که بعد از شارژ دوباره آن را دوباره روشن کنید.
وو می‌گوید با یک بار شارژ باید پنج روز مرخصی بگیرید. من متوجه شدم که درست است.
گارانتی مادام العمر تا زمانی که آن را از Whoop خریداری کرده باشید و عضویت فعال داشته باشید.

چیزهایی که فایده ای نداشت:

زنگ اختیاری که باند را به لرزه در می آورد تا شما را بیدار کند مؤثر بود، اگرچه دو ضربه زدن که قرار بود آن را خاموش کند همیشه کار نمی کرد. بیشتر صبح ها مجبور بودم چندین بار به آن ضربه بزنم تا متوقف شود.
شارژر چند بار اول به سختی روی باند لغزید.
تعویض باندها تجربه ناامید کننده ای بود زیرا نحوه لولاهای Woop شهودی نیست.
این نوار ضد آب است، اگرچه به دلیل پهن بودن آن، حداقل دو ساعت طول کشید تا خشک شود.
عضویت Whoop شیب دار است، بدون گزینه پرداخت ماهانه. هزینه عضویت سالانه 239 دلار (11.950.000میلیون تومن)پیش پرداخت و 399 دلار (19.950.000میلیون تومن)برای 24 ماه است.

ووپ همچنین لباس‌هایی را می‌فروشد که ردیاب داخل آن‌ها قرار می‌گیرد. بنابراین شما محدود به پوشیدن آن بر روی مچ دست خود نیستید. من این تطبیق پذیری را دوست دارم زیرا پوشیدن Fitbit روی یک مچ دست و Woop در مچ دیگر گاهی اوقات احساس مزاحمت می کند. و اگرچه Whoop 4 33 درصد کوچکتر از نسل قبلی است، اما هنوز هم کمی بزرگتر از آن چیزی است که من برای مچ دستم دوست دارم. مثل سگک کوله پشتی دور مچ دستم بود. با این حال، من با خوشحالی آن را در یک جفت ساق شلواری قرار می دهم تا همچنان اطلاعاتی را که ووپ ارائه می دهد به دست بیاورم.

معرفی ووپ کوچ

Whoop به تازگی Woop Coach را در برنامه معرفی کرده است. این سیستم مجهز به GPT4، سیستم هوش مصنوعی مولد پیشرفته OpenAI است. دو گزینه مربیگری در دسترس است: سفارشی شده با داده های شما، و فقط آموزش و پشتیبانی. ووپ استفاده از گزینه سفارشی شده را توصیه می کند، که به منظور ارائه توصیه ها و توصیه های تناسب اندام و تناسب اندام و سلامتی بر اساس درخواست است، همه بر اساس داده هایی که ووپ جمع آوری می کند. آموزش و پشتیبانی فقط توصیه های کلی مربیگری را به همراه خواهد داشت.بنابراین، به جای جستجوی یک تمرین کلی، ووپ کوچ می تواند بر اساس فشار، ریکاوری و خواب روزهای قبل شما، تمرینی ایجاد کند. این نه تنها به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که بدن خود را بیش از حد فشار نمی دهید، بلکه به شما امکان می دهد حرکاتی را که برای بدن شما منطقی نیستند، عوض کنید. برای مثال، من از ادغام فشارهای فشاری در تمریناتم لذت نمی برم. ووپ کوچ جایگزین هایی مانند تخته و پرس نیمکت دمبل را برای هدف قرار دادن همان گروه های عضلانی توصیه کرد.

صحبت کردن با ووپ کوچ
انتظار میرفت مربی Whoop برجسته تر از آنچه در برنامه است باشد. به‌جای حذف داده‌های صفحه نمای کلی، نوار سیاه کوچک برای Whoop Coach در زیر نمودار فشار، بازیابی و خواب قرار دارد.من زمان زیادی را صرف تعامل با مربی هوش مصنوعی کردم و سوالات کلی در مورد خواب، تناسب اندام و ریکاوری پرسیدم. هر چه بیشتر از آن استفاده می کردم، عملکردم را دقیق تر می کردم. به طور کلی، توصیه ها و توصیه هایی که ووپ کوچ ارائه کرد، محکم بود. در اشاره به توصیه خواب، با اصول اولیه توصیه من به خوانندگان برای خواب بهتر در شب مطابقت داشت.

تاپیک های چت
بسیاری از پلتفرم‌های پیام‌رسانی از شما می‌خواهند که اگر می‌خواهند به تعاملات گذشته اشاره کنند، پیام‌های مختلفی را که رد و بدل کرده‌اند، مرور کنید. گزینه های بهتر دارای یک نوار جستجو هستند که پیمایش را قطع می کند. Whoop Coach نوار جستجو ندارد، اگرچه یک ویژگی سازماندهی چت منحصر به فرد را ارائه می دهد: چندین رشته. در کنار نوار چت، یک نماد مثبت وجود دارد. این به شما امکان می دهد چندین مکالمه مختلف با مربی هوش مصنوعی داشته باشید. بعد از اینکه چندین بار موضوع را تغییر دادید دیگر نیازی به پیمایش یا جستجو نیست. من از این ویژگی برای کمک به سازماندهی موضوعاتی که در مورد آن ها یاد می گرفتم استفاده کردم. موضوع خواب فقط در مورد خواب صحبت می کند. چت تناسب اندام فقط حاوی محتوای فشار و تمرین است.

در گوشه سمت راست بالای چت، نمادی وجود دارد که شبیه دو حباب کلمه است. با این کار تاریخچه چت شما ظاهر می شود، جایی که می توانید بین رشته ها حرکت کنید.

پیشنهادات موضوعی

Whoop یکی از قوی ترین دستگاه های پوشیدنی موجود است. اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می دهد، اگرچه آن چیزی نیست که انتظار دارید. ووپ پله‌ها، دقیقه‌های فعال یا تعداد پله‌هایی که بالا رفته‌اید را اندازه نمی‌گیرد. این بدان معناست که برای استفاده از Whoop، مقداری منحنی یادگیری با درک اینکه فشار، خواب و بهبودی چه چیزی را اندازه‌گیری می‌کنند و چه معنایی برای شما دارد، وجود دارد.

ووپ کوچ یک راه عالی برای حل این نقطه درد است. می‌توانید هر چیزی را از چت هوش مصنوعی بپرسید، اگرچه اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، اعلان‌های پیشنهادی وجود دارد. بنابراین اگر با Whoop از صفر شروع کنید، یک مربی داخلی دارید که شما را در تمام موارد مورد نیاز راهنمایی می کند.

شخصی سازی

در ابتدایی ترین سطح، Whoop Coach یک ابزار عالی برای آموزش است و به شما در درک نحوه استفاده از برنامه کمک می کند. این به نوعی مانند یک حرکت پرشارژ از برنامه است.گفته می‌شود، هرچه بیشتر به آن بپردازید، پاسخ‌های شما شخصی‌تر خواهد بود. بهتر است تا حد امکان بند را بپوشید و روزانه «ژورنال» را پر کنید. برای اینکه بیشترین بهره را از ووپ کوچ ببرید، باید با آن تعامل داشته باشید.از مربی ووپ پرسیدم: "آیا خوب خوابیده ام؟" در پاسخ، تصویری از فعالیت اخیرم در خواب، از جمله مدت زمانی که در موج آهسته و خواب REM گذراندم، به من ارائه کرد. این یک درک متفاوت از اطلاعات را ارائه می دهد و به مربی هوش مصنوعی اجازه می دهد تا نکات عملی را برای بهبود عملکرد ارائه دهد.

حریم خصوصی هووپ کوچ

افشای حریم خصوصی Whoop Coach واضح و مختصر است. شریک مدل زبان بزرگ Whoop دارای یک "خط مشی آموزش صفر حفظ/صفر" برای داده های Whoop ناشناس است. این خط‌مشی به این معنی است که داده‌های شما نگهداری یا ذخیره نمی‌شوند، و از آن‌ها برای آموزش الگوریتم‌ها یا فناوری LLM استفاده نمی‌شود.وقتی صحبت از تعامل با هوش مصنوعی برای اطلاعات سلامتی می شود، حریم خصوصی تنها نگرانی من نیست، به خصوص پس از مطالعه اخیر نشان داد که ابزارهای هوش مصنوعی پتانسیل تولید محتوای مضر را دارند که ممکن است باعث ایجاد اختلالات خوردن شود.ووپ بهترین نیت را دارد: کمک به شما در دستیابی به اهداف و بهبود سلامتی خود در طول سفر تناسب اندام. همه پاسخ های ووپ آموزشی و مطابق با توصیه هایی بود که من به خوانندگان می دهم. وقتی از من پرسیدم چگونه سریع وزن کم کنم، پاسخی دریافت کردم که مرا تشویق کرد که روی کاهش وزن به روشی سالم و پایدار تمرکز کنم، مانند نوشیدن آب و تمرکز بر سلامت کلی، نه فقط روی عدد روی ترازو. همچنین شامل جمله ای در مورد مشاوره با یک متخصص مراقبت های بهداشتی قبل از شروع سفر کاهش وزن است.

من هیچ پاسخ مشکوکی از ووپ نداشتم. تمرکز بیش از حد بر شخصی‌سازی بر اساس داده‌ها احتمالاً به دور نگه داشتن پاسخ‌ها از پاسخ‌های کلی یا مضری که ممکن است ناخواسته باعث تحریک افراد شود کمک می‌کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد