یوتیوب و صفحه نمایش رویایی با ویژگی هوش مصنوعی

جمعه 31 شهریور 1402 - 11:00
یوتیوب و صفحه نمایش رویایی با ویژگی هوش مصنوعی
این شرکت برخی از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در دست سازندگان خود قرار می دهد.

یوتیوب مجموعه‌ای از محصولات و ویژگی‌های متمرکز بر خالق را رونمایی کرده است، از جمله ابزار هوش مصنوعی مولد Dream Screen for Shorts، ویدیوهای کوتاه آن که با TikTok و Instagram Reels رقابت می‌کنند.

این ویژگی که در روز پنجشنبه اعلام شد، در اواخر امسال و به طور گسترده‌تر در سال 2024 برای برخی از سازندگان در دسترس خواهد بود. طبق یک پست وبلاگی از YouTube، این ویژگی به شما امکان می‌دهد پس‌زمینه‌های ویدئویی یا تصویری تولید شده توسط هوش مصنوعی را با تایپ ایده‌ها در یک درخواست ایجاد کنید. .این اقدام یوتیوب در حالی صورت می‌گیرد که شرکت‌ها و سرویس‌های بیشتری ویژگی‌های هوش مصنوعی را ادغام می‌کنند. به عنوان مثال، مایکروسافت در حال معرفی یک همراه هوش مصنوعی به نام Copilot در ویندوز 11 است.به گفته گوگل، سال آینده ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی بیشتری به یوتیوب می آیند. این برنامه موضوعات ویدیویی پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی را در استودیوی YouTube معرفی می‌کند و جستجوی کمکی را در Creator Music آغاز می‌کند، که هوش مصنوعی را برای پیشنهاد موسیقی برای یک ویدیو دعوت می‌کند.

یوتیوب همچنین در حال راه اندازی یک برنامه تلفن همراه است که فرآیند تولید ویدیو را ساده می کند و ایجاد و اشتراک گذاری ویدیو را برای اولین بار آسان تر می کند. برنامه جدید YouTube Create به افراد امکان دسترسی به ابزارهای ویرایش ویدیو مانند ویرایش و برش دقیق، نوشتن شرح خودکار و موارد دیگر را از تلفن خود می‌دهد. طبق گفته YouTube، این برنامه رایگان در حال حاضر در بازارهای منتخب در اندروید در نسخه بتا است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد