Zoom ویژگی های جدید "AI Companion" را اعلام کرد

چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 10:06
Zoom ویژگی های جدید "AI Companion" را اعلام کرد
به‌روزرسانی‌های ابزار هوش مصنوعی مولد در ماه‌های آینده منتشر می‌شوند و اگر قبلاً برای Zoom پرداخت کرده باشید، بدون هیچ هزینه اضافی در دسترس خواهند بود.

زوم روز سه‌شنبه به‌روزرسانی‌هایی را برای ابزار هوش مصنوعی مولد خود، که اکنون آن را Zoom AI Companion می‌نامد، اعلام کرد که قابلیت‌های آن را از پاییز امسال «به‌طور قابل‌توجهی گسترش خواهد داد». اگر قبلاً برای سرویس جلسه ویدیویی پرداخت کرده باشید، AI Companion بدون هزینه اضافی در دسترس خواهد بود.این شرکت گفت که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که ابزار هوش مصنوعی را در سراسر زوم، از جمله در چت تیمی، جلسات، تلفن، ایمیل، تخته سفید و «ویژگی های اضافی در نقشه راه» ببینند. طبق اعلام زوم، برخی از ویژگی‌ها بلافاصله در دسترس خواهند بود، در حالی که برخی دیگر در ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهند شد.مسلماً شناخته شده ترین ویژگی Zoom چت تصویری برای جلسات کاری است. یکی از قابلیت‌های جدید Zoom AI Companion به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت دیر رسیدن به جلسه Zoom با پرسیدن سؤالات از طریق یک پانل جانبی، سریعاً پیگیری کنید. بعد از جلسه، می‌توانید ضبط‌های Zoom را با نکات برجسته و فصل‌های هوشمند شکسته، و همچنین خلاصه‌های جلسه به‌طور خودکار تولید کنید (تا زمانی که میزبان جلسه این ویژگی‌ها را فعال کند). تا بهار امسال، زوم می‌گوید که ابزار هوش مصنوعی آن می‌تواند «بازخورد بی‌درنگ» در مورد درک خود از عملکرد شما در جلسات ارائه کند، همچنین می‌تواند به شما در زمینه مکالمه و ارائه مهارت‌ها کمک کند.

.

زوم می‌گوید از مدل‌های زبان خود و همچنین Llama 2، OpenAI و Anthropic متا برای تقویت ویژگی هوش مصنوعی خود استفاده می‌کند. مدل‌های زبان همان چیزی هستند که چت ربات‌های هوش مصنوعی تولید می‌کنند، مانند ChatGPT OpenAI، Bard Google و Bing مایکروسافت.

سایر به‌روزرسانی‌های Zoom شامل خلاصه‌سازی هوش مصنوعی مولد برای Team Chat است که در هفته‌های آینده راه‌اندازی می‌شود و به شما کمک می‌کند تا با موضوعات طولانی چت آشنا شوید. تا اوایل سال 2024، می‌توانید جملات را به‌طور خودکار تکمیل کنید و جلسات را از چت برنامه‌ریزی کنید. ویژگی‌های دیگر برای آماده‌سازی جلسه، گزارش جلسه و موارد دیگر نیز اضافه خواهد شد. زوم روز سه شنبه گفت که AI Companion به طور پیش فرض خاموش است و هر کسی که حساب را کنترل کند مسئول فعال کردن آن خواهد بود. این شرکت همچنین گفت که برای آموزش هوش مصنوعی خود از صوتی، تصویری یا سایر مطالب مشتری استفاده نمی کند. این به دنبال نگرانی‌هایی در مورد داده‌های زوم برای ابزارهای هوش مصنوعی آن است.
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد