چگونه هدفون های بی سیم را شارژ کنیم؟

TIRAN سه شنبه 16 آبان 1402 - 20:49
چگونه هدفون های بی سیم را شارژ کنیم؟

همانطور که همه ما می دانیم، تکنولوژی همچنان در حال پیشرفت است. و یکی از آخرین اختراعات در دنیای تکنولوژی، هدفون های بی سیم است.این هدفون ها بسیار کوچک و راحت برای استفاده هستند، به همین دلیل است که افراد زیادی شروع به استفاده از آن کرده اند.اما یک چیز وجود دارد که باید بدانید: چگونه هدفون های بی سیم واقعی را به درستی شارژ کنیم تا بتوانید برای مدت طولانی از استفاده از آنها لذت ببرید؟ اکثر هدفون‌های بی‌سیم دارای یک کیف شارژ هستند که شارژ نگه‌داشتن آن‌ها و آماده‌ی استفاده را آسان می‌کند. با این حال، آیا می دانید چگونه هدفون های بی سیم را بدون کیس یا شارژر شارژ کنید؟ در این مقاله راهنمای کارآمدی در مورد نحوه شارژ هدفون های بی سیم خود در شرایط مختلف ارائه خواهیم داد. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، بیایید شروع کنیم!

نحوه شارژ کردن گوش‌های بی‌سیم با کیف شارژ:

  • مطمئن شوید که جعبه شارژ روشن است.
  • هدفون ها را در جعبه شارژ قرار دهید.
  • جعبه شارژ را با استفاده از کابل USB موجود به منبع تغذیه با ولتاژ 1 ولت و جریان حداکثر 1 آمپر وصل کنید.
  • هدفون ها به طور خودکار شروع به شارژ شدن می کنند و با سبز شدن چراغ نشانگر شارژ آماده استفاده خواهند بود.

نحوه شارژ هدفون های بی سیم بدون قاب:

اگر هدفون‌های بی‌سیم شما همراه با کیف شارژ نیستند، روش‌هایی برای شارژ کردن هدفون‌های بی‌سیم وجود دارد.

استفاده از کابل Micro USB: اگر هدفون های بی سیم شما دارای پورت micro USB هستند، می توانید آنها را با استفاده از کابل micro USB شارژ کنید. کافی است کابل را به پورت و سپس به منبع برق وصل کنید.

استفاده از شارژر بی سیم Qi: اگر هدفون های بی سیم شما از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کنند، می توانید از شارژر بی سیم Qi برای شارژ آنها استفاده کنید. فقط هدفون ها را روی پد شارژ قرار دهید تا شارژ بی سیم شروع شود.

شارژ با پین‌های باریک: آخرین راه برای آگاهی از نحوه شارژ هدفون‌های بی‌سیم بدون قاب، استفاده از کابل شارژی است که همراه با هدفون ارائه می‌شود. دارای انتهای USB و یک پین باریک است که مستقیماً به هدفون می رود.

نحوه شارژ هدفون های بی سیم بدون شارژر

احتمالا همیشه در حال حرکت هستید و زمانی برای توقف و شارژ هدفون های بی سیم خود ندارید. اگر در تنگنا هستید و باید بدانید که چگونه هدفون های بی سیم خود را بدون شارژر شارژ کنید، در اینجا سه ​​روش وجود دارد.

1_از پاور بانک استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای شارژ هدفون های بی سیم بدون شارژر، استفاده از پاوربانک است

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای شارژ هدفون‌های بی‌سیم بدون شارژر، استفاده از پاوربانک است. به سادگی هدفون خود را با استفاده از کابل USB به پاوربانک متصل کرده و اجازه دهید شارژ شود.

2_از لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی استفاده کنید

راه دیگر برای شارژ هدفون های بی سیم بدون شارژر، استفاده از پورت USB در لپ تاپ یا رایانه رومیزی است. فقط هدفون های هدفون خود را با استفاده از کابل USB به پورت USB متصل کنید و اجازه دهید شارژ شود.

3_از تلویزیون یا کنسول بازی استفاده کنید

اگر تلویزیون یا کنسول بازی با پورت USB دارید، می توانید از آن برای شارژ هدفون های بی سیم خود استفاده کنید. فقط هدفون های هدفون خود را با استفاده از کابل USB به پورت USB متصل کنید و اجازه دهید شارژ شود. 

این سه راه سریع و آسان برای شارژ هدفون های بی سیم بدون شارژر است. بنابراین، اگر همیشه در جریان هستید، می‌دانید که چگونه هدفون خود را شارژ کنید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. 

چه مدت طول می کشد تا هدفون های بی سیم شارژ شوند؟

بسیاری از مردم ممکن است تعجب کنند که شارژ هدفون های بی سیم چقدر طول می کشد. معمولاً حدود 2 ساعت طول می کشد تا هدفون های بی سیم به طور کامل شارژ شوند. اما این به نوع هدفون و نوع شارژر مورد استفاده شما نیز بستگی دارد. اگر از شارژر سریع استفاده می‌کنید، ممکن است فقط یک ساعت طول بکشد تا هدفون شما شارژ شود. Space A40  soundcore حتی می تواند با شارژ سریع 10 دقیقه ای، 4 ساعت گوش دادن را برای شما فراهم کند. بنابراین، چه فراموش کرده باشید که هدفون خود را در طول شب شارژ کنید یا باتری شما در طول تمرین رو به اتمام باشد، می‌دانید که می‌توانید به سرعت به موسیقی خود بازگردید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد