تفاوت اندروید تی وی و اندروید باکس

TIRAN جمعه 19 آبان 1402 - 19:59
تفاوت اندروید تی وی و اندروید باکس
در کل، هر دو اندروید تی وی و اندروید باکس قابلیت‌های مشابهی را ارائه می‌دهند، اما اندروید تی وی برای استفاده مستقیم بر روی تلویزیونهای هوشمند طراحی شده است، در حالی که اندروید باکس برای ارتقاء تلویزیون‌های غیر هوشمند به تلویزیون‌های هوشمند استفاده می‌شود.

1. تعریف:

- اندروید تی وی: اندروید تی وی مربوط به تلویزیون‌هایی است که سیستم عامل اندروید را به صورت پیش‌فرض دارند.
- اندروید باکس: اندروید باکس نیز به دستگاه‌هایی اشاره دارد که سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کنند، اما بر روی تلویزیون‌های غیر هوشمند نصب می‌شوند.

2. رابط کاربری:

- اندروید تی وی: رابط کاربری اندروید تی وی برای استفاده در محیط تلویزیون بهینه شده است و دارای رابط کاربری ساده‌تری نسبت به آندروید باکس است.
- اندروید باکس: رابط کاربری اندروید باکس بیشتر شبیه به رابط کاربری تلفن‌های همراه اندروید است و برای استفاده با کنترل از راه دور بهینه نشده است.

3. نصب و اتصال:

- اندروید تی وی: اندروید تی وی به صورت پیش‌فرض بر روی تلویزیون‌های هوشمند نصب شده است و معمولاً از طریق Wi-Fi یا کابل اترنت به اینترنت متصل می‌شوند.
- اندروید باکس: اندروید باکس بر روی تلویزیون‌های غیر هوشمند نصب می‌شود و از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل می‌شود.

4. عملکرد و قابلیت‌ها:

- اندروید تی وی: اندروید تی وی دارای پردازنده‌های قدرتمندی است که برای پخش ویدیوها و اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها بهینه شده‌اند. همچنین، از ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور و بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.
- اندروید باکس: اندروید باکس‌ها نیز از پردازنده‌های قدرتمندی برخوردار هستند و می‌توانند برنامه‌ها و بازی‌های اندروید را با کیفیت بالا اجرا کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد