تفاوت نصب بازی اکانت های هکی و اورجینال در play station

TIRAN دوشنبه 22 آبان 1402 - 19:12
تفاوت نصب بازی اکانت های هکی و اورجینال در play station

نصب بازی اکانت اورجینال 

برای نصب بازی با اکانت اورجینال در PS5، ابتدا باید از فروشگاه رسمی PlayStation Network یا دیگر فروشگاه‌های معتبر بازی‌های دیجیتال، بازی مورد نظر را خریداری کنید. سپس با استفاده از اکانت PSN خود، بازی را به صورت دیجیتال از فروشگاه دانلود و نصب کنید. برای نصب بازی‌های فیزیکی، بازی را به کنسول متصل کرده و دستورالعمل‌های نصب را دنبال کنید. بعد از نصب، می‌توانید از بازی با کیفیت و قابلیت‌های کامل آن لذت ببرید.

نصب بازی اکانت های هکی

اکانت های هکی در اصل کرک شده یا هک شده‌ی اکانت یک فرد دیگر است که برای فروش گذاشته میشود. معمولا دو مدل اکانت هکی وجود دارد اکانت هایی که از طریق هک کارت های بانکی ایجاد می شود و روشی که اکانت هایی که قبلا توسط شخص دیگری تهیه شده است به فروش می رسد اکانت هایی که با هک کارت های بانکی ایجاد می شود باعث بن شدن کنسول می شود ولی اکانت هایی که توسط شخص دیگری تهیه شده است و با روش های گوناگون کرک می شوند و به دست کاربر می رسد که به نام اکانت ترکیبی هم شناخته می شود این نوع اکانت ها خطر بن به هیچ وجه نداشته و بدترین اتفاقی که ممکن است بیوفتد این است که بازی شما قفل شود.پس از نصب بازی هکی، به هیچ وجه دستگاه خود را به اینترنت وصل نکنید. دلیل این کار کامل مشخص میباشد. چون بازی ها به صورت هکی است ، پس از اتصال به اینترنت ، شرکت سونی به سرعت این هک را شناسایی می کند و بازی های دستگاه قفل میشوند. زیاد نگران PS5 خود نباشید، چون می توان بازی ها را فرمت کرد و مجدد نصب بازی آفلاین در PS5 را انجام داد.

چرا اکانت هکی

اکانت های هکی PS5 امروزه با توجه به افزایش قیمت زیاد اکانت های قانونی به دلیل وابسته بودن به دلار رونق بسیاری پیدا کرده اند و قیمت خیلی پایینی دارند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد